Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dristig å kjøpe disse seint i januar, når prisen er mest påvirket av forventninger om upgrade. På sikt vil man gå i pluss selv om det ikke bli noe av, men nå er forventningene så høye at det ikke er umulig at prisen går ned hvis det ikke blir noen UP.

Jeg kjøper i hvert fall ikke flere spillere som kan bli oppgradert nå. Ferdig med å kjøpe Choupo-Moting :p

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Tja, det ville ikke sjokkert meg. Han har vært den beste keeperen i England i år og er rated mindre enn både Courtois og Lloris.

Om han blir eller ikke tørr jeg ikke si, men jeg forventer nesten det.

EA hater engelske spillere. Hadde De Gea spilt i Spania hadde han vært 86+ rated.

Lenke til kommentar

Tja, det ville ikke sjokkert meg. Han har vært den beste keeperen i England i år og er rated mindre enn både Courtois og Lloris.

Om han blir eller ikke tørr jeg ikke si, men jeg forventer nesten det.

EA hater engelske spillere. Hadde De Gea spilt i Spania hadde han vært 86+ rated.

Lenke til kommentar

Dristig å kjøpe disse seint i januar, når prisen er mest påvirket av forventninger om upgrade. På sikt vil man gå i pluss selv om det ikke bli noe av, men nå er forventningene så høye at det ikke er umulig at prisen går ned hvis det ikke blir noen UP.

Jeg kjøper i hvert fall ikke flere spillere som kan bli oppgradert nå. Ferdig med å kjøpe Choupo-Moting :p

Kjøpte ikke Dea Gea for at jeg skal tjene peng på han, mer at Courtois er en elendig keeper på fifa.

Lenke til kommentar

Det som er latterlig er at det skal ha noen betydning at han er irsk når han er så dårlig. Veldig treg og veldig dårlig ballbehandling.

tappert forsøk på å presse prisen opp?
Say what?

Edit: mulig at du snakker om Giroud. Jeg stusset bare på at du svarte meg.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...