Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

And I'm sitting here with my 81 rated Schurrle.

Har ikke åpnet en eneste pakke i år (bortsett fra gratispakker ved å vinne turneringer osv), stolt av det! Hindrer ikke meg å vinne 1. div gang etter gang, selv om jeg bare har lag til under 50K.

Respekt! :w00t: Viss jeg hadde spilt på Playstation(?), så skulle jeg donert litt coinz :yes:

Jeg kommer nok ikke til å kjøpe noe neste år(lett å si det nå da... ;) )

Lenke til kommentar

Spiller på PC jeg også. Stortrives med det. :)

Kult! Skal vi spille en match? Legg meg gjerne til som venn :) Bruker en FUT-club navnet eller Origin-ID? Send PM om du er interessert :)

Gjør gjerne det. Vet ikke helt når jeg får tid til litt spilling igjen, men kanskje i kveld hvis jeg er heldig og ungene holder fred. :)

Bare å legge meg til evt. Origin-ID'en min er StorOddnoga.

EDIT: Bare å legge meg til for andre som spiller på PC også, selvsagt. :)

Endret av Stor Oddnoga
Lenke til kommentar

Sitter og håper på SIF Cazorla. Har IF'en nå, og legger ham ut sporenstreks på onsdag kl 16 om det blir SIF. Ser at Cazorla er med på predictions, blant annet av han som alltid har prediction-tråd på EA-forumet.

Elsker at folk betaler normalpris for IF'en selv om det har blitt kjent at det kommer en SIF. Husker at jeg fikk over 30k for IF Naldo da det var en leak, og så kjøpte jeg SIF'en for litt over 20k.

Lenke til kommentar

Som sagt, forventning om upgrade på Lacazette ligger allerede i prisen. Så at du betalte 400k, og han går nok for mer enn det om/når han får en UP, men husk på at det er skatt og at det vil være viktig å få solgt med en gang. Er ikke sikkert at det er så lukrativt å kjøpe Lacazette nå som mange tror. Det er egentlig litt seint å tenke på det nå.

Lenke til kommentar

Sitter og håper på SIF Cazorla. Har IF'en nå, og legger ham ut sporenstreks på onsdag kl 16 om det blir SIF. Ser at Cazorla er med på predictions, blant annet av han som alltid har prediction-tråd på EA-forumet.

Elsker at folk betaler normalpris for IF'en selv om det har blitt kjent at det kommer en SIF. Husker at jeg fikk over 30k for IF Naldo da det var en leak, og så kjøpte jeg SIF'en for litt over 20k.

Har du link til tråden på EA-forumet? Stemmer det han skriver ofte? Jeg pleier å se på futhead sine predictions. Er det de samme?

Lenke til kommentar

Som sagt, forventning om upgrade på Lacazette ligger allerede i prisen. Så at du betalte 400k, og han går nok for mer enn det om/når han får en UP, men husk på at det er skatt og at det vil være viktig å få solgt med en gang. Er ikke sikkert at det er så lukrativt å kjøpe Lacazette nå som mange tror. Det er egentlig litt seint å tenke på det nå.

Ser den, men han har forsatt rask stigning i pris så det er ikke gitt at jeg har tapt. Viss jeg taper blir det ikke store røde tall, mener at gulerota her er større en haka.

Isco som er 85 rated kommer garantert til å stige unasett om han får upgrade eller ikke.

Endret av HArild
Lenke til kommentar

Jeg sier ikke at du vil tape på Lacazette, men nå er vi så nærme upgrades og det er så mange som forventer en på Lacazette... Derfor er prisen ganske høy nå og det er ikke sikkert at han stiger så mye som noen tror. Hvis folk ikke trodde på en UP, så kan det vel hende at han hadde ligget på under 200k. Vanskelig å vite.

Er stress å lete opp prediction-tråden. Er mest aktivitet der når kampene spilles og rett etterpå. Så synker den som en stein siden det postes så mange nye tråder hele tida. Jeg ga opp å finne den, men er en tråd med mye aktivitet og jeg mener å huske at han som oppretter tråden og legger ut sine spådommer er moderator eller noe. Tror jeg har sett en tittel under nicket hans som ligger litt i den gata.

Fant denne (en som tapte 29 kamper på rad): http://forum.ea.com/uk/posts/list/3000595.page

Det hadde jeg aldri taklet, synes det er ille nok om jeg for eksempel taper 3 på rad :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...