Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

IF kort kjøpt under TOTY: SIF Godin, SIF Isco, IF Cazorla, 3 SIF Naldo, IF Oscar, SIF Clichy, IF Caceres, Totti og Castro

Profit allerede :)

Godin, kjøpt for 70k. Går for 90k

Isco, kjøpt for 44k. Går for 58k

Cazorla kjøpt for 74,5k. Går for 136k

Oscar kjøpt for 75k. Går for 95k

3x Naldo kjøpt for 20k. Går for 30k

Clichy kjøpt for 110k. Går for 160k

Totti kjøpt for 11k. Går for 14k

Caceres kjøpt for 11,5k. Går for 16k

Lenke til kommentar

Jeg solgte akkurat TOTY Silva. Bør jeg kjøpe Robben + Lewa til Bundesliga-laget eller Bale til BBVA-laget?

Eller kanskje SIF De Gea eller IF Lloris til BPL-laget?

Har brukt Robben en god del nå, rundt 200-300 kamper, og han er vanvittig god! Skårer mindre med han nå etter at jeg la om formasjon, men til gjengjeld skårer midtbanen og spissen min mye mer.

Bale har jeg ikke hatt på UT, men brukt en del når jeg har vært Real Madrid. Han er en herlig spiller!

SIF De Gea sikler jeg på selv, men han koster alt for mye syns jeg!

Lenke til kommentar

Tjener man mer på turneringer enn sesonger? 400 coins pr kamp er ikke mye...

Den summen man får etter kamp er stort sett det samme i alle kamper. Det er når man vinner turneringer / sesonger man får mest, gjerne gullpakker også.

Derfor er det best å spille turneringer..?

Lenke til kommentar

Tjener man mer på turneringer enn sesonger? 400 coins pr kamp er ikke mye...

Den summen man får etter kamp er stort sett det samme i alle kamper. Det er når man vinner turneringer / sesonger man får mest, gjerne gullpakker også.

Derfor er det best å spille turneringer..?
Det får du velge selv. Jeg gjør som regel ukens turnering hvis den gir gullpakke både offline og online. Det samme med sesonger. Gjør som regel litt blanding av offline og online. Hvis jeg er lei av åtte online tar jeg noen offline.
Lenke til kommentar

Hva foreslår dere; at jeg skal brenne opp FIFA-platen min, eller bare makulere den?

Når man når 1.-divisjon forventes det at spillet ikke er rigget, når da plutselig Begovic som ALLTID har slengt seg på alle skudd bestemmer seg for å stå å se på svake langskudd trille inn, 4 ganger... hvis ikke spillet er rigget, må det gå an å bestikke spillere på spillet. Når jeg da henter inn De Gea for hele 2,8 K forventes det at du gjør litt mer enn å løfte en arm på alle skudd som kommer rett mot deg og velger likevel å slippe inn. Alt toppes så klart med å rykke ned til 2.-divisjon igjen der du taper i siste sekund på grunn av selvmål.

Mata er dritt på FIFA, det samme er Fabregas. Hvis det de kan bidra med i et Ultimate Team-lag er pasninger bør dere virkelig vurdere en mer direkte spillestil med andre spillere og kaste de så fort som mulig, helst tvangselg, for snart vil resten av verden se hvor dårlige de er på spillet og ingen vil kjøpe de.

Prøvde å kjøpe spillere med høy TOT fordi noen sa det faktisk betydde noe; Resultatet ble Vertonghen, en rundingsbøye som har vært nærmere selvmål enn mål for meg.

Prøvde å kjøpe OP-spillere (spillere uten høy TOT men gode in-game); resultatet ble at her burde de tydeligvis hatt høyere TOT i det hele tatt!

Prøvde å kjøpe kjemi, fordi noen sa det var riktig. Den ene matchen jeg spilte Willian - Fabregas - Matic - Salah på midtbanen var jeg på vei mot mitt største tap.

Dere sa kjemi ikke var viktig. Den ene matchen jeg spilte med Pirlo midt i ett PL-lag misset han på mottak fra medspillere uten press på seg.

Jajaja... det var verdt forsøket, min FUT-karriere varte lenger nå med en uke enn med en dag som på FIFA 14...

Lenke til kommentar

På Lacazette har man nok gått glipp av mye av prisstigningen om man ikke har kjøpt ennå. Rundt 375k nå, og da ligger det en forventning om upgrade i den prisen. Betalte selv rundt 90k, men han var enda billigere enn det også.

Jeg trodde at Choupo-Moting omtrent var sikret upgrade, men ser at Kicker bare har ham som nr 28 av alle spillerne i Bundesliga. Riktignok på fjerdeplass av alle spissene (etter Bellarabi, Kruse og Volland). Går for minst 25k nå, så profitt er det uansett.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...