Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Igjen: 12 K for Sturridge; ble det for mye?

Btw; har MANGE raske vinger og spissene mine er Remy, Balotelli, og Sturridge.

Hvilken formasjon vil gagne det mest?

Da må du jo se hva han går/gikk for. Hvis du har mange vinger så burde du definitivt selge noen.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Fornøyd med laget nå. Solgte Ronaldo, testa han ikke engang, og kjøpte inn Robben, Kroos og Neuer + IF Benatia!

Lagt om formasjon til 451(2) og det når jeg spiller føles det som at det er Bayern jeg spiller med. Digg!

Gz.

Du vet at du bare går rett frem med Ronaldo trykker (o) og vips er det mål. Han kan ikke erstattes med hele lag engang.

Du skulle aldri solgt han.

Lenke til kommentar

Er det mulig, endelig fikk jeg litt flaks igjen med pakkene. Åpnet TOTY Ronaldo!

Grattis! Spillets beste spiller

Messi TOTY føles raskere ut, han sklir unda spillere som ingen andre. Ronaldo sine skudd er dog mye bedre så det er litt preference selv om Ronaldo er høyest rated.

Lenke til kommentar

Gz.

Du vet at du bare går rett frem med Ronaldo trykker (o) og vips er det mål. Han kan ikke erstattes med hele lag engang.

Du skulle aldri solgt han.

Mulig det, men jeg gidder ikke starte på noe nytt lag. Digger Bundesliga og har spillerne jeg ønsker meg der. Føles som en fantastisk deal for meg siden jeg fikk 3 TOTY-spillere++ istedenfor bare Ronaldo. I hvert fall når jeg ikke spiller i Spania :)

Edit: Men det føles litt ubalansert ut nå. Robben springer fra alle, Kroos kan ikke bomme på pasninger og Neuer gjør redninger jeg ikke trodde var mulig. Har møtt en som hadde Luiz og Silva som midtstoppere, og det var som å møte en vegg. Kan tenke meg at et lag med Ronaldo og Messi er totalt ustoppelig.

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Jeg hadde i hvert fall snekret sammen et billig BBVA-lag, bare for å få prøvd Ronaldo før jeg evt solgte.

Valgte helt bevisst å ikke gjøre akkurat det! :)

Synes bare at det er veldig rart. Er ganske få som har muligheten til å teste den beste spilleren på hele spillet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Synes bare at det er veldig rart. Er ganske få som har muligheten til å teste den beste spilleren på hele spillet.

Hva er det som er så rart? Hadde ikke veldig lyst å måtte kjøpe inn et helt lag bare for å teste han når jeg skulle selge han uansett. Føler meg uansett ganske heldig som får bruke Robben og Kroos.

Lenke til kommentar

Hva er det som er så rart? Hadde ikke veldig lyst å måtte kjøpe inn et helt lag bare for å teste han når jeg skulle selge han uansett. Føler meg uansett ganske heldig som får bruke Robben og Kroos.

At du ikke ville teste den beste spilleren på spillet :p bare tenkte at du kunne satt opp noe slikt og spilt noen få kamper.

Aner ikke hva som skjer med gyazo. .png funker ikke nå.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

At du ikke ville teste den beste spilleren på spillet :p bare tenkte at du kunne satt opp noe slikt og spiller noen få kamper.

Aner ikke hva som skjer med gyazo. .png funker ikke nå.

Problemet med det hadde nok vært at jeg ikke hadde solgt han, men alle de andre spillerne mine for å få et spansk lag. Etter en stund ville jeg sikkert angret på akkurat det og så kjøpe alle tyske tilbake - hvis pengene hadde strekt til.

Spiller med dette laget nå og jeg må si at jeg er fornøyd. Formasjonen er jo helt fantastisk også. Spillerne ligger ganske dypt og er flinke til å flytter etter alt etter hvor jeg er på banen. Har ikke testet den før helt nylig, etter at jeg så at BM spilte med en slik på kick-off, og den fungerer fantastisk bra.

n49mac.png

Lenke til kommentar

Hvilken formasjon tror du?

Da må du jo se hva han går/gikk for. Hvis du har mange vinger så burde du definitivt selge noen.

4-2-3-1? Hva er riktig svar?

Selv elendige spillere kjøpes for insane summer, så det bør ikke bety noe.

Jeg kan jo tømme vingene mine helt for krefter og bare sette innpå helt nye spillere mens de skadede vingene mine får bygget opp formen og leget skadene sine; bredde i troppen?

Lenke til kommentar

4-2-3-1? Hva er riktig svar?

Selv elendige spillere kjøpes for insane summer, så det bør ikke bety noe.

Jeg kan jo tømme vingene mine helt for krefter og bare sette innpå helt nye spillere mens de skadede vingene mine får bygget opp formen og leget skadene sine; bredde i troppen?

Det er da ikke noe riktig svar. Det er helt og holdent opp til deg. Jeg har spilt 433, 4231, 442, 532, 343 og nå spiller jeg 451.

Det kommer veldig an på hvordan du spiller og hvordan tropp du har. Test ut de forskjellige og se hvilken som gir deg den ønskede effekten. Spill 3-4 kamper i ulike formasjoner, så får du sett hva som passer dine spillere og spillestil.

Lenke til kommentar

Innser at jeg kanskje kan bytte ut Lahm med TOTY. Han vil få 4 eller 5 i Chem, og da mister han ikke stats i det minste. Kanskje verd et forsøk. Ser at IF Aubameyang går for over 600k nå (kjøpt for 200k), og jeg bruker han ikke i det hele tatt. Vurerer å bytte han ut med Lahm.

Lenke til kommentar

Han mister nok noe/mye, hvis du sammenligner med 9/10 kjemi. Synd at Auba har steget så mye, skulle gjerne hatt ham i Dortmund-laget.

Klart, han vil ikke få bonusen fra kortet - men han er såpass mye bedre at jeg tror han vil være bedre uansett. Tenker å gi det et forsøk.

Tjææ, jeg var virkelig gira når jeg kjøpte han, men han er jo totalt ubrukelig framfor mål. Trives bedre med Lewandowski. Han har stort sett vært glemt av på benken i veldig lang tid nå.

Først i dag gidda jeg å lese meg opp på hvordan Chem funker, så da innser jeg litt bedre hva den gjør og hvorfor man burde ha det.

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke Lahm på høyreback og Scwheinsteiger på midtbanen?

Fordi Schweinsteiger er så treg, både med og uten ball. Tenker derfor bare å teste med TOTY Lahm. Tror ikke han synker i pris framover, så kan bare selge han hvis det ikke funker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...