Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei. En jeg kjenner hatt blitt kastet ut fra Origin, to andre har fått advarsel.

Han som ble bannet kjøpte coins for henholdsvis 10 mill og 5 mill.

De to som har fått advarsler har kjøpt for 1-2 millioner om gangen.

Du kan iallefall kjøpe til du får advarsel.

Lenke til kommentar

Men ikke selg coins, det er trøbbel fra første gang. Jeg tar egentlig en sjanse nå. Overførte coins til en annen klubb for å hamstre McGeady der, for å overføre tilbake senere. Overfører en sum som ikke lyser kjøp lang vei. Vet ikke om de bryr seg om det. Litt kjedelig om de straffer en konto som er på level 88 eller noe.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte Hazard til 285k. Med mindre det er noen av de TOTY-spillerne er prisene lave nå.

Men folk som holder på å selge spillere må være hjernedøde. Billigste Costa IF går for 1.3mill(!!!!!!!). Hadde ikke betalt en kroner over 400k for IF-kortet hans.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Seff. Vært slik tidligere med andre spillere også. Lucas hadde en inform på hver kant, og det var IF'en som var dyrest.

Synes egentlig at 400k for IF Costa er litt i overkant. Ikke veldig rask, ikke veldig bra ballbehandling, ikke noe særlig bra pasninger og har ikke 4* skills.

Men høy TOT og Chelsea/BPL -> høy pris.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Har nå kommet meg til førstedivisjon. Fant ut eneste måten å vinne andredivisjon på var å satse på kontringer i en formasjon med 5 bak.

Vanskelig å velge vingpar når du har Lennon, Walcott, Mirallas, Moses, Eriksen, Willian, Salah, Ox, Varela osv...

Hvem bør jeg velge? Og om jeg ikke har de, hvem bør jeg kjøpe?

Har nå 31 K coins, og tar ingen sjanse på å kjøpe en ny gullspillerpakke Premium nå, eller? Hm...

Liker å spille tiki-taka, men er vanskelig å få til, derfor er det mer vinnende å spille kontringer.

Btw; å selge spillere som Moses og Varela er jo egentlig ingen vits? Hvis det skjer at jeg ender i en krise og MÅ bruke de, så er det også slik at de presterer på samme nivå som Mirallas og Willian for meg in-game.

Tjener man mer på å spille Online-Turneringer enn sesonger?

Btw; hvis jeg ikke skal kjøpe pakker for 31 K, hvordan bør jeg anvende de da?

Lenke til kommentar

Spar til Sanchez kanskje? Han koster vel 30-40k? I alle fall på PC..

Costa er imo den beste spissen på spillet fra BPL. Nå tipper jeg også han får et SIF kort pga. kampen mot Swansea i går. 2 mål og 1 assist. Er vel ingen andre fra BPL som hadde matchende runder.

Nja, Aguero er i alle fall på høyde. De er litt ulike, Costa er mye sterkere, mens Aguero er raskere og bedre teknisk. Jeg spiller med de to sammen på topp i en 442, og det anbefales i alle fall. Tror de scorer ca like mye hver.

Lenke til kommentar

Blir nok smak og behag antar jeg. Jeg fikk iallefall Aguero aldri til å funke

Et lite tips:

http://www.dinduks.com/futbin-watcher/

Futbin watcher kan settes til å overvåke futbin.com fra et kommando-vindu. Slik at du kan velge hvilke spillere du ønsker å overvåke prisen på, hvilken plattform (PC, PS eller Xbox) og hvilken pris du har som target.

Du kan sette intervaller på f.eks. 10 minutter, slik at den oppdateres hvert 10 min med nye priser og dermed kan du følge med på når det lønner seg å kjøpe/selge.

Lenke til kommentar

Blir nok SIF på Costa, ja. Ser at han kan være god hvis man foretrekker en stor og litt tung spiss. Jeg har IF Welbeck og foretrekker egentlig ham fremfor Costa. Har ikke brukt Costa, men IF Welbeck ser ut til å passe meg bedre og jeg er heller ingen fan av Costa irl.

Noctua: 41212 (Silva er ingen CM) og Courtois (evt SIF De Gea hvis du har litt coins).

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Costa er imo den beste spissen på spillet fra BPL. Nå tipper jeg også han får et SIF kort pga. kampen mot Swansea i går. 2 mål og 1 assist. Er vel ingen andre fra BPL som hadde matchende runder.

Vi får se om Aguero gidder å toppe det i dag!

Lenke til kommentar

Kan være en hel ellever på benk og reserver, siden ingen har samme posisjon. Sånn jeg gjør det. Tåpelig av EA å bare legge opp til ett bytte. Jeg har IF Caceres som supersub, bare i tilfelle jeg møter en av de ekleste pace abuserne og trenger ham på CB.

Edit: 2 CAM.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...