ilPrincipino Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 (endret) Kan noen lage en 400K lag, som inneholder Reus, Lewandowski og Oscar IF? PS4 Noe sånt?E: Ikke så bra WR på stopperne da. Endret 17. januar 2015 av ilPrincipino Lenke til kommentar
Superfruit Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Hvordan lager man instrukser pr. spiller? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 (endret) Kan noen lage en 400K lag, som inneholder Reus, Lewandowski og Oscar IF? PS4 Noe sånt?E: Ikke så bra WR på stopperne da. Jeg hadde helt glemt Müller. Tenkte bare på Robben, som er for dyr. Se på dette. Instructions er på trekant på active squad. Endret 17. januar 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Fy faen, EA når nye høyder i latterlighet. Kjøpte 100k pakke, og selvfølgelig forsvant pengene mine, men pakke fikk jeg ikke. Dette var dråpen, kommer aldri til å spille FUT igjen. Lenke til kommentar
Superfruit Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 (endret) Overlevde i 2.-divisjon. Siden et spillende lag ikke var vinnende, kjøpte jeg meg et vinnende lag i stedet (hurtighet). Inn med Moreno, ut med Baines. Inn med Walker, selge Johnson. Inn med Walcott, ut med Mirallas. Inn med Lennon, ut med Ox. Spiller da med Morene på VB og Walker på HB. Har Walcott som HV og Willian som VV med Lennon som backup. Ett av 3 mål i min 3-2-seier i første kamp i en ny sesong skyldes likevel å ha Mata (assist) på banen. Tror det ligger noe i det å ha en motor på midtbanen i Matic/Ramsey med en Fabregas' pasningsfot ved siden av, samt å ha en kunster av Matas kvaliteter foran de igjen, med raske vinger og Remy på topp fremfor Balo. Endret 18. januar 2015 av Superfruit Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Der kom TOTYen ja! Kunne det ikke bare vert Ronaldo Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Kor lenge kommer prisene på TOTY til å synke? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 (endret) Tusen takk, EA. For et elendig opplegg for 100k pakkene. Først legger de ut pakkene på et ugunstig tidspunkt (burde vært tidligere på kvelden europeisk tid), og så er pakkene tilgjengelig altfor lenge, som betyr at ikke alle kjøper pakkene samtidig. EA tjener nok mer penger på dette, og det er jo det som betyr noe, men helt idiotisk for oss som liksom skulle kjøpe de spillerne som folk får i pakkene. Nå ser det ut som at Sanchez ryker for godt. Prisen stiger og jeg ser ikke helt for meg at den vil synke tilbake under 425k. Blir den desidert største FIFA-nedturen for FIFA 15, tviler på at noe vil toppe dette. Går glipp av en veldig god spiller, og da ville det også vært typisk om han blir oppgradert (som er sannsynlig). Kan bare selge unna de fleste chilenske spillerne også, som jeg har brukt veldig mye tid på å kjøpe inn. Mitt siste håp er en giveaway, og der er vel sannsynligheten for å vinne omtrent som å skulle vinne i lotto. Men flere som har gått på store smeller i forbindelse med TOTY. En på VG-forumet som tapte en halv million på David Luiz. Endret 18. januar 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Elendig at de gir alle mulighetene til å kjøpe 2 100k pakker om ønskelig? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 (endret) Det er den beste løsningen for EA og for de som vil kjøpe pakker, men en veldig dårlig løsning for oss som hadde tenkt å kjøpe spillerne. Regner med at vi er veldig mange som tapte på dette. Yes, Sanchez kjøpt. Satt og søkte på BN maks 450k (som er altfor mye, men hadde vært verre å gå glipp av prisstigningen, en upgrade osv). Etter rundt fem søk uten treff fant jeg en med 425k BN. Trykka som en gal og tenkte at denne er det en autobuyer som tar, men neida. Går for minst 455k nå. Små barn, store gleder. Er ikke mye coins jeg sparte på dette, men det handler mer om at jeg betaler for mye enn akkurat hvor mye det er Endret 18. januar 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Nå er mye av FUT bygget nettopp på det å kjøpe pakker. EA ønsker i hovedsak at spillere skaffes gjennom pakker, så det er helt naturlig at de prioriteres også. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 (endret) . Endret 18. januar 2015 av HArild Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 (endret) Skuffende TOTY igjen. Har brukt 16 000 FIFA Points på pakker i løpet av TOTY, og det beste jeg har fått er Pogba, Sanchez, Persie og Corona IF som selges for 100 coins under discard pris. Corona IF var også min første IF på FIFA 15. Har heler ikke vært så stor pakke suksess, da Vidal og Glichy var de beste spillerne jeg hadde fått i pakker før TOTY uka. Jeg fikk Ronaldo i gratis pakke på FIFA 14, men det er en annen sak. Jeg fikk også Iniesta IF på FIFA 12, men i det jeg fikk pakken, så fryste Ultimate Team helt. Jeg kunne ikke putte Iniesta IF, på overgangsmarkedet, eller putte han i klubben min. Det eneste jeg kunne var å hurtigselge selge hele pakken. Fikk 20K ut av det, når jeg kunne ha tjent over en 1 million. OMFG EA Forøvrig dette er laget jeg spiller med nå: http://www.futhead.com/15/squads/17072642/ Endret 18. januar 2015 av Neymar10 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Var som sagt det mest interessante TOTW til nå. Ble Sanchez, Totti, Isco, Caceres og Ruffier (11k og bedre stats enn Sirigu, men noen cm lavere). Oscar har jeg ikke råd til likevel siden jeg investerte en del i Choupo-Moting (har 10 nå) og Sturridge. Lenke til kommentar
Superfruit Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Hvordan kan man stille søkekriterier spesifikt? At man f.eks. kun søker etter hurtige spillere overe 90 i pace? Og jeg finner fortsatt ikke denne typie custom-tactics dere snakker om. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Da må du søke på Futhead.com eller tilsvarende. Jeg synes det er en fordel med en del pace selv, men heller Mirallas enn Walcott imo. Dobbel 4* vs dobbel 3*. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 (endret) Klarte endelig å vinne 1. div med dette laget: Neuer Alves - Silva - Ramos - Marcelo Ramires - Pogba - Modric Robben - Tevez - Neymar Endret 18. januar 2015 av Emils. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Hvorfor er Fifa så sluggish på ps3? selv med god connection preges kamper av smålagg hele forbanna tia.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 (endret) Anbefaler ingen å kjøpe Neuer btw. 300k for en keeper som redder så og si ingenting er virkelig bortkastet. Jeg har hatt bedre lykke med Lloris. Hvorfor er egentlig FIFA bygd opp slik? Zouma er en bedre enn JT på spillet, men han har 9 mindre i TOT. Dette bildet beviser vel egentlig alt EA har å jobbe med på å balansere spillet. For IRL så er JT en av PLs beste stoppere i år. Zouma er på benk og brukes isteden for Cahill evt (Som er den beste av de tre på spillet). Som Oscrue10 har vært inne på mange ganger. TOT betyr nada i et lag tydeligvis. Endret 18. januar 2015 av Emils. Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Anser dere det som trygt å kjøpe coins på årets fifa utgave? Lett å bli fristet når man ser prisene på fifa coins. Føler jeg har brukt altfor mye på coins allerede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå