Superfruit Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Er i 2.-divisjon nå og spiller ræv. 2-0-2 til nå. Greide å spare meg opp til 25 K for å få råd til Premium Gullspiller-pakken, men den beste spilleren jeg fikk var Bony... Ikke noen TOTY-spillere der, nei. 25 K jeg kunne brukt til så sinnsykt mye annet. Btw; når er det dere leaver matcher? Vet du får mindre coins fremover pr. kamp osv. men på en viss målforskjell må man vel innse at litt mindre coins hver kamp er verdt å ikke bli ydmyket 101 %... PS: Er det slik at jo lenger opp i divisjonene du kommer, jo tyngre blir spillerne? Føler jeg må anstrenge meg og nesten ''hjelpe'' litt til med å få spillerne til å gå fremover på banen like fort, men motstanderne? Neida.. spillerne deres FLYR i forhold. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Er i 2.-divisjon nå og spiller ræv. 2-0-2 til nå. Greide å spare meg opp til 25 K for å få råd til Premium Gullspiller-pakken, men den beste spilleren jeg fikk var Bony... Ikke noen TOTY-spillere der, nei. 25 K jeg kunne brukt til så sinnsykt mye annet. Burde nok heller investert i et fitness-lag som du spiller champions shield med, og så spiller du med toppet mannskap i sesong. Null rage quits på meg på FIFA 15. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Er det noen som har en oversikt over når de ulike pakkene kommer? Når blir alle TOTY-spillerne sluppet i samme pakke, og når slutter det? Lenke til kommentar
Superfruit Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 2-0-2 i 2.-divisjon. Bør jeg rykke ned med vilje for å tjene coins når jeg rykker opp igjen? Er kjipt at spillet er i mot nye brukere høyere opp i divisjonen og gjør spillerne tregere. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 2-0-2 i 2.-divisjon. Bør jeg rykke ned med vilje for å tjene coins når jeg rykker opp igjen? Er kjipt at spillet er i mot nye brukere høyere opp i divisjonen og gjør spillerne tregere. Dette medfører da vitterlig ikke riktighet? Forøvrig ville jeg prøvd å holde meg 2. div, uten tvil. Å rykke ned med vilje er bare dumt.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Ikke noe vits å spille i 1. div heller. Der er 9 av 10 lag pace lag. 2. div er uten tvil den morsomste ligaen å spille i. Lenke til kommentar
Superfruit Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Men hvis man spiller for å vinne, da må vel Walcott være et bedre valg enn Hazard, for eksempel? Jeg spiller for å vinne, ikke prøve på noe Barca-finesser inne i motstanderens 16.-meter. Da bør man i så fall garantert velge Ramires inn på midtbanen og bytte ut Fabregas. Inn med hurtighet og lavere kvalitet, men da også inn med seier og ut med pasninger og tap. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Fart er uten tvil en av de mest OP skillsa i spillet.Det er nærmest umulig å forsvare seg når du kommer med en rask spiller (Walcott) og begynner å løpe sikk-sakk mot mål. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Er det noen som har en oversikt over når de ulike pakkene kommer? Når blir alle TOTY-spillerne sluppet i samme pakke, og når slutter det? Dette lurer jeg også på. Kommer det 100k pakker? Lenke til kommentar
Superfruit Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Fart er uten tvil en av de mest OP skillsa i spillet.Det er nærmest umulig å forsvare seg når du kommer med en rask spiller (Walcott) og begynner å løpe sikk-sakk mot mål. Så når jeg spør dere om det beste laget, så tenker dere spillemessig Barca-messig? Så hvis jeg ønsker et VINNENDE lag, så bør jeg kjøpe Walcott og Lennon? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Det kommer jo helt an på spillestilen din. Og Walcott er vel en del bedre enn Lennon teknisk? Vinnende lag -> Ronaldo og Bale eller Reus og Robben, men så var det prisen... Lenke til kommentar
Superfruit Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Jeg liker å spille gjennombruddpasninger og komme alene med keeper. Så det er vel en direkte spillestil. Men pasningen må jo bli slått riktig også (Fabregas). Lenke til kommentar
Hazar2d Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 (endret) Wow, 107 innlegg siden jeg sist var inne. Har noen fått TOTY spillere? EDIT: Jeg har åpnet "32*46*236*754*12*0" pakker. Endret 17. januar 2015 av Giroud17 Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 (endret) 100K pakker midnatt? Endret 17. januar 2015 av Neymar10 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Fart er uten tvil en av de mest OP skillsa i spillet.Det er nærmest umulig å forsvare seg når du kommer med en rask spiller (Walcott) og begynner å løpe sikk-sakk mot mål. Så når jeg spør dere om det beste laget, så tenker dere spillemessig Barca-messig? Så hvis jeg ønsker et VINNENDE lag, så bør jeg kjøpe Walcott og Lennon? Spillestil er stikkordet. Har du Fabregas får du en som slår gode pasninger, men ikke en som vil jobbe hardt bakover. Mange bruker fart siden det er lettere å spille på. Du kan være raskere opp i press og du kan løpe opp antatt tregere spillere som Fabregas. Det er synd at spillet er bygd så mye på fart. For 7 dager i uka vil Fabregas være en bedre spiller en Fer, men på FIFA er dessverre ikke det sant. Styrke og fart er de viktigste egenskapene en spiller kan ha. Mange bygger lag utfra dette (såkalte pace-lag), og det er uten tvil en av de billigste (og mest effektive) måten å bygge et lag på. Spiller du med mye gjennombrudd (som også fører til at du mister mye ball høyt på banen) vil du ha behov for spillere som raskt kan bevege seg over hele banen. Typisk Walcott, Sterling, Mirallas, Ramires, Onuoha osv. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Kl. 20, 22 og 00 norsk tid altså? Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Kl. 20, 22 og 00 norsk tid altså? JA Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 (endret) Kan noen lage en 400K lag, som inneholder Reus, Lewandowski og Oscar IF? PS4 Endret 17. januar 2015 av Neymar10 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 (endret) Var fullstendig kaos nå. Tenkte jeg skulle kjøpe Sanchez, men det glapp. La inn ufattelig mange bud på ham, men folk byr som gale og plutselig hadde han steget for mye. Gikk for ca 410k, men etter hvert begynte folk å by 425k og oppover, og da er det egentlig over for denne gang. Ble Aguero for 261k, Isco for 50,5k og 7 Sturridge for 13-14k per stykk (gikk for Sturridge da jeg ikke fikk sikret meg Sanchez). Mulig at disse blir enda billigere også, men synes det var greie priser. Edit: ble etter hvert også Modric for 26,5k, Benzema for 16,5k, Marcelo for 14k. Neymar: det er egentlig en litt håpløs oppgave, men du kan se på dette. Reus og Sanchez er best egnet lengre opp i banen. Ramires må holde igjen hvis det finnes instructions på det i den posisjonen og i den formasjonen. Endret 17. januar 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
Hazar2d Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Bruktbart lag Castro_1021 har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå