Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okei :)

Er det bedre å spille med SIF Sanchez og Hazard enn NIF Sanchz og Hazard. Viss jeg spiller med SIF Sanchez vis en av spillerne få 6 i kjemi, alle øvrige får 10.

Jeg ville uansett kjøpt SIF Sanchez når han er på sitt laveste prisnivå. Tror 7 (etter 10 kamper) funker helt greit. Hvis du ikke er fornøyd så kan du nok uansett selge med profitt senere, hvis du treffer riktig nå.

Kan kjøpe både Sanchez og Hazard når du tror at de er på sitt laveste prisnivå (enten når angriperne kommer i pakker eller når hele TOTY kommer i pakker og det antagelig er 100k pakker).

Det er sikkert ikke så kult å drøye det med Sanchez, og så må du plutselig betale noen hundretusener ekstra senere når du plutselig finner ut at du skal ha ham likevel.

Kjøpte hunter LF Assaidi for 61k, tror ikke det er så dumt. Er omtrent det folk betaler for basic Assaidi. Håper på ville tilstander når det blir kjent at han fjernes fra pakkene og heller ikke kommer ut med kort i noen annen klubb. Mener jeg leste at folk betalte minst 200k da han ble linket til araberklubben, men ikke sett det selv.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Antar at Oscar vil synke litt. Først nå som angriperne er i pakker, og så får man anta at han når bunnen når hele TOTY er i pakker og det antagelig er 100k pakker.

Vært litt usikker på om jeg skal kjøpe nå like etter kl 20, men velger å vente. Skal ha SIF Sanchez, SIF Isco, IF Oscar og Aguero når jeg antar at prisene er på det laveste.

Lenke til kommentar

Hva synes dere om det nye laget mitt?

Begovic

Debouchy - Vertonghen - Koscielny - Baines

Fabregas - Ramsey

Willian - Mata - Eriksen

Balotelli

Det nærmeste bedre keeper en Begovic jeg kom var De Gea, men i forhold til pris og bare 1 TOT bedre valgte jeg å stå over, og i tillegg in-game-basert har jeg ingen grunn til å kvitte meg med Begovic.

Å bytte ut Johnson var ikke lett. Ikke mange spillere i PL som er høyreback som har både høy TOT og høy fart. Vurderte alt fra Walker (fart) til Ivanovic (TOT) og endte opp med en mellomting.

På et område stopper viktigheten av TOT og det er når begge midtstopperne har under 50 i hurtighet, jeg kunne valgt et midstopperpar med Terry 83 og Mertesacker 83, men tror in-game nåværende Vertonghen 82 og Koscielny 81 får duge, selv om de kunne vært henholdsvis 1 og 2 bedre i TOT.

Dere har mast om Eriksen, han var billig, under 800 tror jeg jeg fikk han for.

Fabregas er en spiller jeg har sans for irl og Balo har 2 TOT bedre enn Remy, bedre skudd, bare litt tregere.

Har igjen 7,500 coins nå, og man får ingen god spiller i PL for det. Så hvis jeg skal forbedre stallen TOT-messig OG spillemessig, da må jeg i så fall gamble på pakker, eller spare opp coins, sant?

Inntil videre får jeg bruke pengene på forbrukskort.

Lenke til kommentar

Fernandinho CDM, han er ett beast. Bedre enn yaya spør du meg.

Terry og Mertesacker er helt ubruklige, det er jeg enig i.

Jeg liker ikke mata, verthongen eller balotelli. Det som er greia med verthongen er at statsmessig skal ha fungere greit, men han er jo like tung og klumsete som Mertesacker. Prøv Onuoha, han er så latterlig billig at du bare kan selge han igjen om du ikke liker han.

Sturridge er LATTERLIG billig nå, du kan kanskje få råd til han hvis du skraper opp litt cash.

Hadde gått for Walker på HB.

Man slutter fort å se på totalstats når man har prøvd xavi og iniesta.

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg skal la være å gjenta meg selv hele tiden, så det er enkelte ting jeg ikke sier flere ganger.

Ville fått inn Matic igjen. Nå blir det litt offensivt på CDM. Jeg ville gått for Walker eller Coleman på RB.

Ser at jeg står for omtrent halvparten av innleggene her nå :p

Lenke til kommentar

Så burde spille:

Matic - Fabregas

Ramsey

Fremfor Fabregas - Ramsey

Mata

Hvorfor er dere motstandere av alle HB-kjøpene mine, samt Mata og Ballotelli?

Ingen vil fortsatt kjøpe TOT 60- spillerne mine, og de tar plass på overgangslisten. Har brukt mye coins på handlemåten ved å selge forbrukskortene man får i bronsepakker for å gå i pluss... men ingen vil kjøpe de heller...

Lenke til kommentar

Ikke spesielt lurt å kjøpe pakker når man har lite coins og er i startgropa.

Jeg har faktisk kun åpnet gratispakker, aldri brukt coins eller points på det på FIFA 15. Har heller ikke ultimate edition eller hva det heter.

Du bruker å ha god peiling på overgangsmarkedet. Burde man kjøpe spillere nå, eller vente til søndag? Tenker Kroos eller Neuer. Vil de falle eller øke i pris nå som de bare er med på pakken som kommer imorgen?

Lenke til kommentar

Jeg har faktisk kun åpnet gratispakker, aldri brukt coins eller points på det på FIFA 15. Har heller ikke ultimate edition eller hva det heter.

Så hvordan ar du fått råd til alle spilllerne dine da?

Lenke til kommentar

Så hvordan ar du fått råd til alle spilllerne dine da?

Kjøpt coins, og så har jeg tjent litt her og der på å selge spillere med profitt.

Fant tilfeldigvis 250k i en av klubbene mine. Husker faktisk ikke hva de stammer fra :D

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Du bruker å ha god peiling på overgangsmarkedet. Burde man kjøpe spillere nå, eller vente til søndag? Tenker Kroos eller Neuer. Vil de falle eller øke i pris nå som de bare er med på pakken som kommer imorgen?

Jeg venter til alle er i pakkene, når det trolig er 100k pakker.

Edit: jeg skal ikke ha noen TOTY (Luiz fristet), men gjelder nok det samme for alle kort.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...