barezell Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 (endret) hmm, har bare 130k atm, men Schurrle a tru? ligger til 23-25k nå, er vel ingen bedre utenom Hazard? Har jo Cazorla, Eriksen og Silva på LM men de mangler alle farta så trur schurrle vil bli mer brukt. Mitt lag https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=kT8YO8ohbBQD:360 Endret 22. september 2014 av barezell Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Haha, HVORDAN KAN FOLK HA 250K ALLEREDE NÅ? Kan noen vennligst forklare? Må jo ha brukt haugevis med ekte penger????? Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Haha, HVORDAN KAN FOLK HA 250K ALLEREDE NÅ? Kan noen vennligst forklare? Må jo ha brukt haugevis med ekte penger????? Det er en mulighet. Andre muligheten er flaks i pakkene de har mottatt. Lite sannsynlig (spør du meg) at det er trading som har ført dem dit. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Noen gjør nok det, andre er trade addicts og tjener latterlig mengder coins på å kjøpe lavt å selge høyt. I mitt tilfelle fikk jeg Di Maria inform i første gratis pakka fra EA (som for så vidt er verdt 250k mer nå Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Er folk med å spille kamper når det kommer ut på torsdag? på ps4 ? Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Haha, HVORDAN KAN FOLK HA 250K ALLEREDE NÅ? Kan noen vennligst forklare? Må jo ha brukt haugevis med ekte penger????? Eller bare plukke opp 9stk Cuardado for 5k når man fikk tilgang på early accsess og selge han for 30-40k senere. Fikk Scweini i loyalty pack, eller starter pack eller hva søren man kaller det. Solgte han for 50. Spilte kamper som gir deg 1500coins per kamp + season reward. Tradet med andre value card som har gått opp i pris. Det er bare å ha et øye med markede det så går det fint.. Dessuten så er det ikke mye, trenger ikke akkurat å være rakettforsker for å forstå hvordan systemet fungerer. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Da har man brukt ekte penger Early Access var svaret. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Da har man brukt ekte penger Early Access var svaret. Ja, søren heller. Investert 30kr for 6 timer spilling. Hvor 3 av de kun gikk til trading. Sue me. 1 Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 tjener latterlig mengder coins på å kjøpe lavt å selge høyt. Latterligste og verste jeg hører er "kjøp lavt, selg høyt". For noe sprøyt! Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 (endret) Kan noen fortelle hva det koster for Fifa Points? Har ikke spillet, men lurer i tilfelle jeg blir å kjøpe. Hva er billigste og dyreste alternativ? Vanskelig å finne info om norske priser uten å ha trialen/web app selv.. Endret 22. september 2014 av Adrax Lenke til kommentar
barezell Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 (endret) tjener latterlig mengder coins på å kjøpe lavt å selge høyt. Latterligste og verste jeg hører er "kjøp lavt, selg høyt". For noe sprøyt! Why? Er jo gambling, men det er ingen hemmelighet at det fungerer for mange? Endret 22. september 2014 av barezell Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Et fint verktøy er å se på populæritet, stats og rating. Bruk, Futhead for å se hvem spillere som drar likes osv. Handler om å gjøre forarbeid. Vanskelig å tjene ekstreme penger nå. Med mindre det er en spiller som øker veldig.. Altså noen av de high rated. Har du mindre cash enn det, så søker du etter mindre men populære spillere. Lenke til kommentar
ps3fanboy Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Lol ser på twitter at noen folk har skifta region til India på xbox1 for å få 12000 FP for kun 300 kr og selve spillet for litt over 200 kr haha. Jaja kjedelig for dem hvis de får maskinen sin banna, har også lest at dette er en risk hvis man kjøper spillet fra en annen region uansett om man er på x1 eller ps4 , om jeg tror på det er annen ting. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Ingen har blitt bannet for å bytte region å kjøpe spill Men godt mulig Microsoft eller Sony for den sak skyld setter foten ned til slutt om dette går ut av hånd og skal sette et eksempel med å banne x antall folk. Men hittil har ingen blitt bannet på Xbox One for å skifte Region og kjøpe spill fra US Store.Folk gjorde dette når Titanfall ble lansert også.. Var vel 4 dager før Europa, og ingen ble bannet da heller Vet jo aldri hva Microsoft kan finne på. Jeg hadde holdt meg til US Store.. Begynner man å surre med HongKong og Inida osv så tror jeg fort det større sjanse. Men natta, på tide å få seg noen timer søvn før det blir gaming etterpå 09:00 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Hatt og kjøpt ifra US store i snart ett år, spill og mikrotransasksjoner, uten noe form for problemer eller tilsnakk fra MS. Liten grunn til bekymring. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 tjener latterlig mengder coins på å kjøpe lavt å selge høyt.Latterligste og verste jeg hører er "kjøp lavt, selg høyt". For noe sprøyt! Why? Er jo gambling, men det er ingen hemmelighet at det fungerer for mange? Fordi det er ikke bare bare å kjøpe noe til en "lav" pris, for å så selge det til en "høyere" pris øyeblikket etter. Buy low, sell high. Er kanskje noe av det mest forhatte en rutinert FIFA spiller kan høre. Det er på en måte ikke noe som helst mening bak det. Om det beste tipset man har er "Buy low, sell high", er det bedre å ikke gi noe tips i det hele tatt. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Litt gira på å starte å bygge laget i webappen, da jeg ikke har tilgang på xbox på en liten stund.. Så har satt i gang.. Men er det ingen mulighet for å kjøpe pakker i webappen? Noen som vet? Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Kanskje fordi det er det mest enkle og en såkalt rutinert FIFA spiller kan gjøre.. Om man faktisk klarer det er en annen sak. Slett mye i starten jeg å.. Men løsnet i fjor og i år.. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 (endret) @Hakoon Nopes, ingen mulighet, kan kun kjøpe fifa points via konsoll. Endret 23. september 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Er det ikke litt kjedelig å ha toppet lag nesten før FIFA i det hele tatt kommer ut? Litt av sjarmen er jo at man har et møkkalag i starten og må spille kamper etc for å få råd til oppgraderinger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå