Mr. President™ Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 (endret) Hei. Jeg fant en veldig nyttig video på hvordan man skifter dorull. Jeg ser folk som synes dette er vanskelig hele tiden så denne videoen burde være til stor hjelp. Mannen som har laget videoen er veldig detaljert på hvordan det skal gjøres og for viderekommende så viser han til og med hvordan man blir kvitt en tom dorull. Endret 3. september 2014 av RollsReus™ 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Er det noe måte å sakke ned farten på dette slik at får med seg det som gjøres og sies ? Har sett den ca 10 ganger, men det blir for komplisert. Alt skjer så fort. Han driver jo å snakker mens han viser ting, og da blir det bare så komplisert. Jeg vurderer også å oppgradere fra borrelås-sko. Er det noe bra for det ? 1 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 0/10 doesn't work, got dick stuck in fan. 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 0/10 doesn't work, got dick stuck in fan. Du også ? Hadde heldigvis både kefir, metall-kleshenger og elektrikertape, så det ordna seg MacGyver-style, men usikker på hvordan jeg skal fikse vifta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå