Mr.Duklain Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Hei Noen som vet om Hold IT med Taco enda selges i butikken? Har ikke sett den på butikkene jeg handler på. Tror det er 2-3år siden jeg så den sist. Vet at Hold-it med ost og skinke eksisterer enda men gjør den med taco? Takk for svar Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Jeg mener jeg så noe om relanseringen av hold-it taco da det var produktlanseringer i februar i år, men har tilgode å se den i butikkene. Den er ritkginok oppført på Stabburet sine hjemmesider. Du kan jo alltids sende de en mail og høre hvilke butikker som eventuelt fører denne? 1 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 3. september 2014 Forfatter Del Skrevet 3. september 2014 (endret) Jeg mener jeg så noe om relanseringen av hold-it taco da det var produktlanseringer i februar i år, men har tilgode å se den i butikkene. Den er ritkginok oppført på Stabburet sine hjemmesider. Du kan jo alltids sende de en mail og høre hvilke butikker som eventuelt fører denne? Ja fant også den på deres hjemmeside før jeg laget tråden og trodde også at den var tatt av markedet for 2-3år siden, men ja sender de en mail og hører edit: fant dette på deres hjemmeside http://www.stabburet.no/Om-oss/Kontakt-oss/Forbrukerservice Hvor får jeg kjøpt produkter fra Stabburet som jeg finner i kantinen på jobben min? Svar: Disse produktene er en del av vårt storhusholdningssortiment som selges via grossister til serveringssteder, bensinstasjoner, kiosker osv. Dessverre er ikke disse produktene tilgjengelige i vanlige dagligvareforretninger. Så er jo mulig at dette bare for øyeblikket bare er et kantine produkt. Endret 3. september 2014 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå