Darkbill Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Enkelt og greit så har jeg en forsterker med 2 kanaler ut, 50W per høytaler, men kun 2 høytalere koblet til på 150W maks, 75W kontinuerlig. Er det mulig å koble sammen begge to kanalene på 2 høytalere slik at jeg vil få 100W per høytaler? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Hvis du har to kanaler og to høyttalere så blir det jo en høyttaler per kanal... Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 3. september 2014 Forfatter Del Skrevet 3. september 2014 Mente 4 kanaler, beklager. Altså 2 kanaler med 50W hver, og 2 høytalere koblet til. Altså 2 kanaler ledige. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Hvis forsterkeren støtter brokobling av to og to kanaler så. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Hva med å lese manualen til forsterkeren? Hvis det er mulig, så står det der - og forklart hvordan. Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 4. september 2014 Forfatter Del Skrevet 4. september 2014 Jeg spør ikke om hjelp på et forum før jeg har lest manualen og prøvd å google det, så nei, der stod det ikke noe. Så det er ikke mulig dersom forsterkeren ikke støtter brokobling? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Hvordan kan noen vite at du er så flink at du både har lest manualen og googlet? Det virker som mesteparten gjør motsatt. Noen har til og med skrytt av at manualer ikke leses og er det første som kastes. Hadde du skrevet i første post at du hadde sjekket manualen og kanskje også hvilken forsterker det gjelder, så hadde du nok fått andre svar. Hvis brokobling ikke er beskrevet i manualen, så er det ca 99,8% sikkert at det ikke støttes. Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 4. september 2014 Forfatter Del Skrevet 4. september 2014 Hehe, du har et poeng der. Regner nok med det bare ikke går, takk for hjelpen. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Hvilken forsterker er det snakk om da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå