safarisnabel Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Hvor kan man spørre tek.no om de skal teste samsung ativ 9 2014 serie? Eller om de har på vei inn til test snart Lenke til kommentar
jan-otto Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Dette var skuffende synes jeg, de kunne jo i det minste gjort chassiset vanntett og litt mer robust. Denne skal konkurere med sony Z3 som både er vanntett og sikkert har bedre kamera. Ellers så synes jeg fingeravtrykk sensoren er ett skritt i riktig retning. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Med vannet, kommer det flapper og luker overalt? Phonearena: "The devices are available in Black, White, Gold, and Pink for the Samsung Galaxy Note 4, while the Xperia Z3 comes in Black, White, Copper, and Silver Green. But which phone is the one to take on a rainy day? Both are sealed tightly against water and dust, and should be able to survive half-hour underwater dips of 1.5 meters." Dette stemmer vel ikke? Ellers knuser jo note4 sonyen på absolutt alle områder, med unntak av kamera. Vil dog si at Z3 stiller mer mot Lumia 930 og s5 og disse enn note4. Lenke til kommentar
Karl M Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Dette var skuffende synes jeg, de kunne jo i det minste gjort chassiset vanntett og litt mer robust. Denne skal konkurere med sony Z3 som både er vanntett og sikkert har bedre kamera. Ellers så synes jeg fingeravtrykk sensoren er ett skritt i riktig retning. Z3 konkurerer mot S5. 1 Lenke til kommentar
hrdalen Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 At edge ikke kommer til norge er jo en mega skuffelse.. :-(... 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 (endret) Det gjør det jo interessant med tanke på Vindicator sine utallige kromspring og merksnodig utsagn og "sikre kilder" på at Samsung sitt polycarbonat er minst dobbelt så dyrt som legert aluminium. Det er jo like krumspringaktig (dvs mer) å bruke denne prisforskjellen for å si noe om prisforskjellen mellom alu og plast, det er åpenbart for enhver med litt kjennskap til materialene at det ikke er i nærheten av 1000 kr i forskjell i matrialkostnad. AtW Endret 4. september 2014 av ATWindsor Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Nå påsto jeg vel aldri at det var utelukkende materialvalget som utgjøre hele prisforskjellen heller? 1 Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Jaja, da ble i hvert fall den saken avgjort, jeg kjøper ikke egde om den ikke kommer på det norske markedet. Fram til jeg så dette, har jeg vært veldig usikker... Men nå er det enkelt valg :-P Lenke til kommentar
Slai Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 (endret) Ja enkelt valg da =p Endret 4. september 2014 av Slai Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg