AnonymDiskusjon Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Jeg merket akkurat at jeg har to kuler på hver sin side av bakhode. De sitter på ca. samme plass, bare en på hver side. Hvis jeg tar på den, kjennes det akkurat ut som et bevegelig klump på størrelse med et pepperkorn ligger under huden. Den gjør ikke vondt når jeg tar på den, men jeg har hatt vondt i hodet i det siste. Noe farlig? Gutt, 14. Anonymous poster hash: c09b7...928 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Det kan være muskelknuter, som også gjør at du får vondt i hodet Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. september 2014 Forfatter Del Skrevet 3. september 2014 Det kan være muskelknuter, som også gjør at du får vondt i hodet Er det farlig? Kan det være kreft, da? Anonymous poster hash: c09b7...928 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Nei det er ikke farlig, men kan gi hodepine så det er lurt å ordne opp i det! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. september 2014 Forfatter Del Skrevet 3. september 2014 Nei det er ikke farlig, men kan gi hodepine så det er lurt å ordne opp i det! Hva kan man gjøre med det? Anonymous poster hash: c09b7...928 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Jeg fikk iallefall ordnet det hos fysioterapeut. Gå til fastlegen, så blir du sikkert henvist et sted. Jeg kan selfølgelig ikke garantere deg at det er muskelknuter, så du bør gå til legen å sjekke det uansett Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Jeg har det samme. Tror bare det er fettkuler Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. september 2014 Forfatter Del Skrevet 3. september 2014 Jeg har det samme. Tror bare det er fettkuler Har du fått undersøkt dem? Anonymous poster hash: c09b7...928 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. september 2014 Forfatter Del Skrevet 3. september 2014 Forsvinner disse da? Anonymous poster hash: c09b7...928 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Hele hodet er jo på en måte en stor kul, som vokser ut fra nakken. Kanskje det holder på å vokse ut to ekstra hoder på hodet?!? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. september 2014 Forfatter Del Skrevet 3. september 2014 Nå skjelver jeg og er kjempe nervøs. Er det kreft??? Siden det er 2 kuler er vel det lite sannsynlig? Eller?? Anonymous poster hash: c09b7...928 Nå skjelver jeg og er kjempe nervøs. Er det kreft??? Siden det er 2 kuler er vel det lite sannsynlig? Eller?? Anonymous poster hash: c09b7...928 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Hodet mitt ser ut som en kulekjøringsløype. Hvis det er kreft skal jeg personlig levere inn kvakksalverlisensen min. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. september 2014 Forfatter Del Skrevet 3. september 2014 Er du lege?? Anonymous poster hash: c09b7...928 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Nei, kvakksalver, sa jeg jo. Altså det motsatte av lege. http://no.wikipedia.org/wiki/Kvakksalver Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. september 2014 Forfatter Del Skrevet 3. september 2014 Hæ? Anonymous poster hash: c09b7...928 Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Jeg har det samme. Tror bare det er fettkuler Har du fått undersøkt dem? Anonymous poster hash: c09b7...928 Hvorfor skulle jeg det? Har hatt dem hele livet Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Hæ? Anonymous poster hash: c09b7...928 Jeg er en random idiot, jeg bare sa det på en pen måte, for ikke å virke som en. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. september 2014 Forfatter Del Skrevet 3. september 2014 ...så du tror fortsatt at jeg ikke har noe farlig? Anonymous poster hash: c09b7...928 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Ja, jeg tror at det ikke er noe farlig, men jeg er jo bare en annen person akkurat som deg (bare at jeg har levt litt lenger). Du kan alltids sjekke det ut hos legen, men det er ikke noe å stresse med. Bare sjekk at de ikke vokser fort. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Normalt, ikke behov for lege. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå