johan95 Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 (endret) Hei, for litt siden så kjøpte jeg et sandstrøm S1337Cam slik at jeg kan videochatte med kjæresten min, men uansett hva jeg gjør så vil den ikke funke. Når jeg går inn på egenskaper for kameraet så er det en liten varseltrekant på ikonet til driveren til selve kameraet og det står i enhetsstatusen "Denne enheten kan ikke starte. (Kode 10)". Jeg har prøvd å reinstallere og oppdatere denne driveren uten hell. Lydinnspillingen og alt det andre på webkameraet virker det som om fungerer fint. Jeg kjører et windows 8.1 64 bit system. Dypt takknemlig for all hjelp. Endret 3. september 2014 av johan95 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 (endret) Kjent problemstilling at on du installerer drivere til to webcams på samme maskin så skjører det seg. Prøv å koble fra det andre kameraet og avinstaller driverne til dette. Endret 4. september 2014 av geir__hk Lenke til kommentar
johan95 Skrevet 4. september 2014 Forfatter Del Skrevet 4. september 2014 (endret) Kjent problemstilling at on du installerer drivere til to webcams på samme maskin så skjører det seg. Prøv å koble fra det andre kameraet og avinstaller driverne til dette. Har ikke brukt noen andre webcamera på denne maskinen så vidt jeg husker. Det virker som om dette er et vanlig problem med akkurat dette kameraet, men jeg kan fortsatt ikke finne noen løsning... Utrolig frustrerende! Endret 4. september 2014 av johan95 Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Det virker som om dette er et vanlig problem med akkurat dette kameraet, men jeg kan fortsatt ikke finne noen løsning... Utrolig frustrerende! Enkel løsning - pakk det ned og returner til leverandør. Kjøp deg noe som virker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå