Badeskum Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Hei. Harflyttet inn i studentby, og har ganske heftig linje, men har en døgncap på 30 gb. Spiller en del ps4 online og er ganske glad i å twitche spillingen min. Dama ser en del på youtube, så jeg lurer på om jeg trenger å være bekymret for at vi overstiger 30 gb.. Har ikke muligheten til å måle hvor mye jeg bruker Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Siden han skriver gb så er jeg ganske sikker på at han mener GB. En 2,5 minutters youtube-video (720P) på Youtube tar ca. 50MB. Hvis det skalerer jevnt vil 1GB gi deg ca. 50 minutter. Lenke til kommentar
Woods Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Online PS3 ved et spill kalt "MAG" ga disse resultatene: •8 Hours = 720MB’s•7 Days 8 hours a day = 5.04 GB’s•4 Weeks 8 hours a day = 20.160 GB’s Fra http://www.psu.com/forums/showthread.php/270392-How-much-Bandwidth-does-the-PS3-use Finnes et hav av eksempler hvor mye 30GB er i måneden.. men du har tross alt bare 1GB pr dag, Netflix og Youtube kan fort spise opp store deler av budsjettet. Jeg trodde slike begrensinger hørte til steinalderen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Er 30gb om dagen, men er ikke stort uansett, Destiney alene vil jo kreve 40gb nedlastning, og det er før day one patch og du faktisk spiller det hvis du kjøper digitalt vel og merke. Lenke til kommentar
Badeskum Skrevet 3. september 2014 Forfatter Del Skrevet 3. september 2014 Ja, men hvor mye bruker f.eks twitch, skype og ps4 online samtidig over 1 time.. Noen som vet? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Du kan jo blandt annet sjekke status på nettverkskortet på en maskin mens du kjører programmene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Hei. Harflyttet inn i studentby, og har ganske heftig linje, men har en døgncap på 30 gb. Spiller en del ps4 online og er ganske glad i å twitche spillingen min. Dama ser en del på youtube, så jeg lurer på om jeg trenger å være bekymret for at vi overstiger 30 gb.. Har ikke muligheten til å måle hvor mye jeg bruker Om dere bruker alt det du nevnte samtidig tror jeg dere bruker ca 10 Mb/s. Med konstant bruk vil dere isåfall bruke opp kvoten på ca 6 og en halv time. Lenke til kommentar
Badeskum Skrevet 3. september 2014 Forfatter Del Skrevet 3. september 2014 Det er 30 gig ned og 20 opp pr 24 timer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå