Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvor mye nettbruk er 30 gb?

Anbefalte innlegg

Hei.

Harflyttet inn i studentby, og har ganske heftig linje, men har en døgncap på 30 gb.

Spiller en del ps4 online og er ganske glad i å twitche spillingen min. Dama ser en del på youtube, så jeg lurer på om jeg trenger å være bekymret for at vi overstiger 30 gb.. Har ikke muligheten til å måle hvor mye jeg bruker ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Online PS3 ved et spill kalt "MAG" ga disse resultatene:

•8 Hours = 720MB’s
•7 Days 8 hours a day = 5.04 GB’s
•4 Weeks 8 hours a day = 20.160 GB’s

Fra http://www.psu.com/forums/showthread.php/270392-How-much-Bandwidth-does-the-PS3-use

Finnes et hav av eksempler hvor mye 30GB er i måneden.. men du har tross alt bare 1GB pr dag, Netflix og Youtube kan fort spise opp store deler av budsjettet.

Jeg trodde slike begrensinger hørte til steinalderen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Er 30gb om dagen, men er ikke stort uansett, Destiney alene vil jo kreve 40gb nedlastning, og det er før day one patch og du faktisk spiller det hvis du kjøper digitalt vel og merke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Hei.

Harflyttet inn i studentby, og har ganske heftig linje, men har en døgncap på 30 gb.

Spiller en del ps4 online og er ganske glad i å twitche spillingen min. Dama ser en del på youtube, så jeg lurer på om jeg trenger å være bekymret for at vi overstiger 30 gb.. Har ikke muligheten til å måle hvor mye jeg bruker ;)

Om dere bruker alt det du nevnte samtidig tror jeg dere bruker ca 10 Mb/s. Med konstant bruk vil dere isåfall bruke opp kvoten på ca 6 og en halv time.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...