sedsberg Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 (endret) Vurderer å bytte ut vinterdekka denne sesongen og prøver å finne alderen på de jeg har. Etter det jeg har forstått er de fra 2006 men jeg får ikke det til å stemme. En 8 år gammel BMW med de samme dekka som da den rulla ut av butikken? Og fremdeles med godkjent mønsterdybde? Forsåvidt samme på sommerdekka. Hvis de faktisk er 8 år gammel bytter jeg selvfølgelig alle sammen. Slik ser mønsteret ut. Og hvilke av disse felgene ser best ut og bør brukes på sommer'n? Edit: Og ja jeg vet forrige eier kan ha kjøpt gamle dekk på tilbud. Endret 3. september 2014 av sedsberg Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Mener du skal finne kun 4 siffer, innrammet i en oval ring. Har du det? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. september 2014 Forfatter Del Skrevet 3. september 2014 (endret) Japp. I første bildet. Merket med rødt. Det må være de. Det stemmer med google også. Fire siste sifferene i DOT-merkinga. Tipper forrige eier har handla billigdekk. Sommerdekka får holde til vintern og så setter jeg på nye vinterdekk. Sommerdekka er like gamle og har også relativt godt mønster. Edit: Ett av sommerdekka har skade som gjør at de må byttes uansett og to av de er run-flat. Endret 3. september 2014 av sedsberg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå