ToShy2Tell Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Hei! Jeg er en 19 år gammel gutt som liker en jente som går i klassen min. Men problemet er at vi ikke kjenner hverandre, og hun vet ikke hva jeg heter engang! Da jeg første gang så henne så synes jeg bare at hun var pen, men en dag fikk vi tilfeldigvis øyekontakt og jeg merka plutselig at hjertet begynte å "hamre". Siden den dagen har jeg likt henne, og hver gang jeg ser henne i øynene føler jeg den samme følelsen. Vi får av og til øyekontakt men jeg vet ikke om det betyr noe for henne i det hele tatt. Tror til og med at hun er 1 år eldre enn meg! Noen tips til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Dette med hjertehamring skjer med alle, ofte. Det heter å være betatt. Vanlig å bli nervøs i slike situasjoner, eller til og med rødme. Tips: Si hei? Research litt - har dere samme interesser? Si til lærern at du vil være i par med henne neste oppgave (funker!!) Lenke til kommentar
ToShy2Tell Skrevet 3. september 2014 Forfatter Del Skrevet 3. september 2014 Dette med hjertehamring skjer med alle, ofte. Det heter å være betatt. Vanlig å bli nervøs i slike situasjoner, eller til og med rødme. Tips: Si hei? Research litt - har dere samme interesser? Si til lærern at du vil være i par med henne neste oppgave (funker!!) Takk for tipsene! Men jeg vet ikke helt i hvilken situasjon jeg kan gå bort til henne å hilse. Skal jeg kanskje spørre henne om noe tilfeldig engang, og på den måten introdusere meg? Det med oppgave, er ikke like lett som man kan tro Vi er kanskje 150 elever og vi er allerede delt opp i klasser, og hun går ikke i samme klasse som meg, men vi har felles forelesninger og andre timer :/ Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Om du vil være litt kjedelig, så er jo en enkel måte å få kontakt med henne å skrive til henne gjennom f.eks facebook elns. Der kan du starte med "Hei", og late som du har spm angående skole eller noe sånn (vanskelig for meg å vite om det blir rart eller ikke). Den aller enkleste metoden er jo å dra på en fest der hvor hun er. Drikk, og alkohol tar seg av resten. Da er det viktig å ikke gjøre noe dumt. Ikke bli for full, kyss henne, prøv deg for mye eller si noe som er alt for frempå. Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Når du sier skole, så mener du studier av noe slag, ikke sant? Kan du gi litt mer kontekst? Veit ikke om jeg har noe fornuftig å komme med, men kanskje andre har det. Lenke til kommentar
War Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Er det KinderLinda som er dama? Isåfall er det bare til å montere en kontorstol i bilen så er hu solgt for lengst. 1 Lenke til kommentar
ToShy2Tell Skrevet 3. september 2014 Forfatter Del Skrevet 3. september 2014 Når du sier skole, så mener du studier av noe slag, ikke sant? Kan du gi litt mer kontekst? Veit ikke om jeg har noe fornuftig å komme med, men kanskje andre har det. Studerer ingeniør! Kan ikke si at jeg er den mest selvsikre personen i verden, men har prøvd gradvis å utfordre meg selv til å gjøre ting som er utenfor min komfortsone. Men i denne situasjonen, når jeg ser hu jenta, blir jeg ganske nervøs Lenke til kommentar
ToShy2Tell Skrevet 3. september 2014 Forfatter Del Skrevet 3. september 2014 Om du vil være litt kjedelig, så er jo en enkel måte å få kontakt med henne å skrive til henne gjennom f.eks facebook elns. Der kan du starte med "Hei", og late som du har spm angående skole eller noe sånn (vanskelig for meg å vite om det blir rart eller ikke). Den aller enkleste metoden er jo å dra på en fest der hvor hun er. Drikk, og alkohol tar seg av resten. Da er det viktig å ikke gjøre noe dumt. Ikke bli for full, kyss henne, prøv deg for mye eller si noe som er alt for frempå. Jeg foretrekker alltid å snakke face to face med folk Men samtidig pleier hun alltid å være med noen. Jeg vil helst snakke med henne når hun er helt alene. Hva foreslår du? Skal jeg snakke med henne når sjansen inntreffer? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Det er derfor du skal ha kontakt med flere jenter, så den ene ikke lengre blir så sykt spesiell og uoppnåelig. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Er det KinderLinda som er dama? Isåfall er det bare til å montere en kontorstol i bilen så er hu solgt for lengst. Helt riktig. Lenke til kommentar
ToShy2Tell Skrevet 4. september 2014 Forfatter Del Skrevet 4. september 2014 Det er derfor du skal ha kontakt med flere jenter, så den ene ikke lengre blir så sykt spesiell og uoppnåelig. På vgs hadde jeg kontakt med en del jenter, men det var ingen jente som fikk meg til å føle meg slik. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Dette med hjertehamring skjer med alle, ofte. Det heter å være betatt. Med tanke på at han ikke vet noe mer om henne enn alderen og utseendet hennes, tror jeg det kalles å være kåt. Det er åpenbart at du er nødt til å prate med henne hvis du vil ha kontakt med henne. Hvordan du tar kontakt er ikke like åpenbart, men det er heller ikke så viktig. Hvis dere har felles venner, kan du bruke dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå