fjarle Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Vi prøvekjører en ny og fargerik generasjon Xperia.SNIKTITT: Sony Xperia Z3 og Xperia Z3 Compact Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Hvor ble det av den fine lilla? Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Tror det blir en Z3 Compact på meg ja. Den ser rett og slett perfekt ut for mitt bruk. 2 Lenke til kommentar
vofl Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Ja kan lure på hva sony tenker på, når de velger å ha avføringsbrun mobil off :-/ Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Snapdragon 801 på denne også? Kan vel kalle denne Sony Xperia Z2,5 og ikke Z3 om dette stemmer? Lansering sent september, da burde det vel være mulig å levere 805? 1 Lenke til kommentar
SweetDollarTee Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 ... Snapdragon 801, og fortsatt 1080p? Gleder meg til iPhone 6 lanseringen, så skal vi se alle androidfans klage på at apple ikke er innovative. 2 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 1080P gir mer enn høy nok PPI på denne størrelsen, men sliter litt med å se hva i allverden som liksom er nytt her.. Lenke til kommentar
Trond HB Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 ... Snapdragon 801, og fortsatt 1080p? Gleder meg til iPhone 6 lanseringen, så skal vi se alle androidfans klage på at apple ikke er innovative. Var vel bare den aller først iPhone som var inovativ. Etterpå har de bare blitt kjedligere og kjedligere. 3 Lenke til kommentar
SweetDollarTee Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 ... Snapdragon 801, og fortsatt 1080p? Gleder meg til iPhone 6 lanseringen, så skal vi se alle androidfans klage på at apple ikke er innovative. Var vel bare den aller først iPhone som var inovativ. Etterpå har de bare blitt kjedligere og kjedligere. Synes Sony har vært ganske kjedelig med X2 og X3. iPhone har vel vært spennende med fingeravtrykk leser, samt nytt design. Lenke til kommentar
Havor1 Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 ... Snapdragon 801, og fortsatt 1080p? Gleder meg til iPhone 6 lanseringen, så skal vi se alle androidfans klage på at apple ikke er innovative. Var vel bare den aller først iPhone som var inovativ. Etterpå har de bare blitt kjedligere og kjedligere. Synes Sony har vært ganske kjedelig med X2 og X3.iPhone har vel vært spennende med fingeravtrykk leser, samt nytt design. Hvilket nytt design? Fingerleseren er ny ja, men den virker jo knapt iblandt. Min mening er jo her derimot at sony faktisk har endret på det som folk faktisk har klagd på, og ikke lagt til noe slikt som en faktisk ikke har bruk for eller kommer til å bruke som bøyd skjerm (nye smungen). Er enig at mye ikke har blitt endret på, men hvorfor endre på det som faktisk virker..? Er jo allerede bedre prosessorer i den enn mange PCer, og bedre kamera enn kompakt og noen systemkameraer. Mobilbransjen og PC bransjen er omtrent lik som bilbransjen. Endrer på småting som forbruker ikke liker/ikke er som det burde ha vere, og av og til blir det en helt ny modell. 1 Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Denne Compack-modellen ser ut til å være for meg. Passe stor og så ser det ut til at den kan lades via en dock som forrige Compact. Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Trykkleif i spesifikasjonslisten til Z3 Compact på side 2: "Batteri: 3100 mAh," . Dette skal nok være 2600mAh i følge andre kilder. Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Compact så flott ut. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 ... Snapdragon 801, og fortsatt 1080p? Gleder meg til iPhone 6 lanseringen, så skal vi se alle androidfans klage på at apple ikke er innovative. Var vel bare den aller først iPhone som var inovativ. Etterpå har de bare blitt kjedligere og kjedligere. Synes Sony har vært ganske kjedelig med X2 og X3.iPhone har vel vært spennende med fingeravtrykk leser, samt nytt design. Hvilket nytt design? Fingerleseren er ny ja, men den virker jo knapt iblandt. Min mening er jo her derimot at sony faktisk har endret på det som folk faktisk har klagd på, og ikke lagt til noe slikt som en faktisk ikke har bruk for eller kommer til å bruke som bøyd skjerm (nye smungen). Er enig at mye ikke har blitt endret på, men hvorfor endre på det som faktisk virker..? Er jo allerede bedre prosessorer i den enn mange PCer, og bedre kamera enn kompakt og noen systemkameraer. Mobilbransjen og PC bransjen er omtrent lik som bilbransjen. Endrer på småting som forbruker ikke liker/ikke er som det burde ha vere, og av og til blir det en helt ny modell. Det er vel Samsung sin som ikke funker så bra. Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 kjøpte nettopp z1 compact til kjæresten..... -_- Lenke til kommentar
L_T Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Ups Har vurdert Z1 Compact selv nylig, men var i tvil og droppet den for å vente på Galaxy Alpha. Men nå ser det ut som jeg venter enda litt lenger og går for Z3 Compact :) Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Z3 compact så særdeles fristende ut! Ganske fornøyd med HTC One (M7), men vil gjerne ha en litt mindre og vanntett mobil, og bedre kamera. Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Hmh, kanskje like greit og vente på denne. hadde tenkt meg en Z2 men nå tror jeg at jeg venter! Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Pene telefoner. Liker det Sony har gjort de siste årene. Føler vi nå har kommet til et punkt i utviklingen på mobiltelefoner hvor det er mye evolusjon, og mindre revolusjon. Det blir mindre å hente på å oppgradere den gamle telefonen, da den nåværende er både sterk nok og har de funksjonene man trenger. Har selv Z1, og ser ikke helt at det er noen hensikt å oppgradere denne til fordel for Z3 enda. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Det vanskeligste med Z3 blir å velge fargen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg