pmba Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Google Glass får deg til å bli en ekte terminator.Denne appen måler humøret til de du snakker med 1 Lenke til kommentar
seppo- Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 (endret) Tror du dette funker for å sjekke opp jenter? - se, hilse og snakke og videre steg og andre interaksjoner mens du sjekker "interesse nivå" og gå videre til neste om hun virker uinteressert.. det er jo garantert napp for alle? Endret 3. september 2014 av seppo- Lenke til kommentar
gurubashi arena Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Tror du dette funker for å sjekke opp jenter? - se, hilse og snakke og videre steg og andre interaksjoner mens du sjekker "interesse nivå" og gå videre til neste om hun virker uinteressert.. det er jo garantert napp for alle? Bare det å ha på seg Google Glass er nok til å dra damer 5 Lenke til kommentar
G Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Dette skjønner jeg meg ikke på. Hvorfor tolker den dette bildet til "surprised". Eller ihvertfall rett i overkant av halvveis "surprised".. Det kan jo like godt tenkes, at hun har følgende i tankene sine.. .. "jeg skal drepe deg" .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg