Gå til innhold

Har oppkjøring i morgen (A1), lurer på hva dere har strøket på?

Mr Grande

Anbefalte innlegg

Jeg har allerede strøket 2 ganger, men jeg føler meg mye tryggere denne gangen. Hvis folk kan skrive hva de strøk på eller gjorde feil på oppkjøringen så blir jeg veldig glad!

Første gang så strøk jeg siden jeg kjørte litt for raskt ved i en gå gate (kjørte ca 30 km/t) + jeg kjørte inn på enveiskjøring sted.

Andre gang så var det bare at jeg tok noen smale luker i rundkjøringen, bilen måtte ikke bremse eller kjøre saktere, men sensor likte ikke det.

Jeg gjør ingen feil på bane kjøringen, gjør det alltid 100%.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det beste rådet jeg kan gi noen som skal kjøre i trafikken, uavhengig av om det er vanlig kjøring, oppkjøring eller øvelseskjøring er ta det med ro. Ikke ha dårlig tid. Kjør heller litt for sakte i usikre situasjoner, enn å prøve å manøvrere deg gjennom det raskt.

Er du i en rundkjøring? Det gjør ingenting om du kjører 20km/t gjennom den fremfor 30km/t. Noen ganger kan det være korrekt å ligge i 10 også. Hold avstand til de forran, og ikke mas. Kjør i et tempo som gjør at du har så mye kontroll som mulig, samtidig som trafikkflyten oppretholdes.

Gjør det du kan for å ikke stresse, og ikke prøv å kom først frem. Du sparer så lite, og kan tape så mye.

Lenke til kommentar

Det beste rådet jeg kan gi noen som skal kjøre i trafikken, uavhengig av om det er vanlig kjøring, oppkjøring eller øvelseskjøring er ta det med ro. Ikke ha dårlig tid. Kjør heller litt for sakte i usikre situasjoner, enn å prøve å manøvrere deg gjennom det raskt.

Er du i en rundkjøring? Det gjør ingenting om du kjører 20km/t gjennom den fremfor 30km/t. Noen ganger kan det være korrekt å ligge i 10 også. Hold avstand til de forran, og ikke mas. Kjør i et tempo som gjør at du har så mye kontroll som mulig, samtidig som trafikkflyten oppretholdes.

Gjør det du kan for å ikke stresse, og ikke prøv å kom først frem. Du sparer så lite, og kan tape så mye.

Leste litt sent, MEN JEG FIKK LAPPEN! HYPE!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...