unwill Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Er det jeg som ikke har funnet funksjonen (vise egne innlegg) enda eller finnes det ikke? Det går riktignok an å trykke på søk også skrive inn brukernavnet sitt, men det er litt tungvindt. Er det ikke mulig å ha en link sidenav "vis nye innlegg" og Min assistent? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Den ligger i "Min assistent" Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Eller bare trykk på navnet ditt. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2003 (endret) Er det "1 av disse innleggene er svar på emner du har startet. ( Vis )" du mener eller ? Den viser bare innlegg som du har startet. Eller er det vis dine 10 siste innlegg du mener? Men den viser bare de siste 10... Uansett så håpet jeg på at den blir lettere tilgjenngelig... (ikke via min assistent) (Liker ikke pop up, selv om det er jeg som trykker) Endret 27. oktober 2003 av unwill Lenke til kommentar
unwill Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2003 (endret) Eller bare trykk på navnet ditt. Hmm... det går jo an Takk Edit: En ting som jeg ikke likte med det er at den viste alle innleggene, før viste den bare tråden... Endret 27. oktober 2003 av unwill Lenke til kommentar
Endre Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 (endret) "Vis egne innlegg" og "Vis ubesvarte innlegg" burde legges til sammen med "Vis nye innlegg". Disse har jeg pleid å bruke mye. Kan vel ikke være så vanskelig å få fikset? Endret 27. oktober 2003 av EnD.R.E. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2003 "Finn alle innlegg skrevet av dette medlemmet " fungerer ikke helt heller... den blir jo sotert etter når medlemet postet sist, og ikke når den tråden blir "oppdatert" sist... Vil den gamle fine ego-search funksjonen komme tilbake? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 http://forum.hardware.no/index.php?&act=Search&CODE=ego vil snart komme på plass, men den funker herfra Lenke til kommentar
unwill Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 Takk Mr Ueland, Funker kjempebra... akkurat sånn jeg vil ha det, nå har det til og med kommet konvolutter som forteller meg hva som har skjedd... knall! Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jepp Mr.Ueland! Der har vi den! Jeg har også savna den der... Kan vi få den i margen sånd som før? Det hadde vært fint med en link "Mine innlegg" mellom Lucifer 666 og kontrollpanel f.eks. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Kan dere fjerne "2 av disse innleggene er svar på emner du har startet.( Vis )" fra "Min Assistent" og legge til "2 av disse innleggene er svar på emner du har SVART PÅ.( Vis )" istdenfor og la det være egosearchet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå