Gå til innhold

Er det nye røyk og snus forbudet bedre for elevene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel bedre at folk tenker selv enn at man skal forby alt man ikke mener er bra. Det neste blir vel Cola og bolleforbud.

Been there, done that,

nesten ihvertfall,

da jeg gikk på videregående måtte kantinaen slutte å selge brus og kaker bortsett fra fredager,

noe som førte til at kantinaen nesten gikk konkurs.

Heldigvis hadde de ikke noen måte å nekte folk å stikke på butikken å kjøpe der.

Lenke til kommentar

Det er vel bedre at folk tenker selv enn at man skal forby alt man ikke mener er bra. Det neste blir vel Cola og bolleforbud.

I Norge skal helst staten tenke for deg. Staten skal styre over deg fra fødsel til graven. Nåde ta deg om du ikke har de riktige sunne Norske verdier. Når staten sier noe, da skal du følge det. Ellers er man kriminell. Slavene i samfunnet følger alle forbud staten måtte finne på, uten og tenke selv. Slik blir man en god lydig Nordmann.

Lenke til kommentar

Snus er da mye, mye bedre enn røyk, og snus går ikke utover andre. Kan forstå en del røykeregler, fordi det går utover andre via passiv røyking, men også det begynner å gå veldig langt.

Forbud på forbud på forbud. Snus- og røykeforbud på skoler er så dumt at jeg kan ikke sette ord på det. Mange som snuser og røyker sliter nok med å konsentrere seg på skolen fra før, og de vil ikke slutte med det pga. forbud på skolene. Dette fører bare til at det blir enda verre for de.

Og dessuten ville jeg ikke brydd meg om et snuseforbud uansett. Har snust på jobb i flere år (i kassa). Aldri fått en eneste klage, fra hverken sjefer, kollegaer eller kunder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...