Gleola Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Hei. Har hatt min MSI GT70 pc i et par uker nå. I dag da jeg skulle logge meg på så frøs innloggingsvinduet så jeg var nødt til å gjøre en force shut down. Etter det så har jeg ikke fått den på igjen. Jeg får bare opp en feilmelding om at pcen ble ikke startet på riktig måte og må restartes. Jeg har bare fått startet pcen i safe mode. Vurderer å ta en back up av alle filene og formatere hele maskina men det tar så himla lang tid å overføre. Er det noen som vet hva jeg må gjøre? (Jeg kjører Windows 8.1 på pcen). Lenke til kommentar
cronbach alpha Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 (endret) Har du testet med å stille windows tilbake til en tidligere dato? siden du kommer inn i save mode. Gå til "System Properties" -> "System Protection" -> "System Restore", så velger du (om du har det tilgjengelig) en tidligere dato. Endret 3. september 2014 av cronbach alpha 1 Lenke til kommentar
€tt@n Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 (endret) Test med å kjøre CCleaner registry rens i safe mode og prøv å start pc'en på nytt igjen. Endret 3. september 2014 av matta1985 1 Lenke til kommentar
Gleola Skrevet 3. september 2014 Forfatter Del Skrevet 3. september 2014 Takk for hjelpen men fant faktisk ut av det selv. Kjørte en oppstarts-reparasjon Lenke til kommentar
€tt@n Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Takk for hjelpen men fant faktisk ut av det selv. Kjørte en oppstarts-reparasjon Godt å høre Game on!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå