Gintoki Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Jeg har anskaffet med en gamecube men så liker jeg ikke prisene som spillene normalt ligger på... noen som vet hvor jeg kan få kjøpt twilight princess, super mario sunshine og super smash bros brawl til en god pris? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Jeg hadde sjekket ebay og slikt. Kjøpte Sunshine der for 150kr ish i våres. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 3. september 2014 Forfatter Del Skrevet 3. september 2014 Ja, sunshine ligger til en grei pris, men er nok værre med twilight princess da minimum der er 700 :/ Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 (endret) Hvaaaa? Hmm. Lurer på hvor min kopi er. Endret 3. september 2014 av Benbjo Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 3. september 2014 Forfatter Del Skrevet 3. september 2014 Haha xD Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 (endret) Twilight Princess er da ikke så dyrt på ebay? Edit: Hm, var visst Wii-priser jeg fant, ser enkelte har sortert ting litt feil. Skjønt, er ikke spillet bedre på Wii uansett? Endret 4. september 2014 av Okapi Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Twilight Princess til Gamecube var ikke lett å få tak i - i norske butikker den gang det kom. Husker jeg gransket hyllene i hver sjappe jeg var innom i et par måneder - før jeg fant et par stk på Elkjøp - plukket opp det ene og så aldri noen igjen etter dette. Det var bare Wii versjonen som ble pushet. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 4. september 2014 Forfatter Del Skrevet 4. september 2014 Twilight Princess er da ikke så dyrt på ebay? Edit: Hm, var visst Wii-priser jeg fant, ser enkelte har sortert ting litt feil. Skjønt, er ikke spillet bedre på Wii uansett? Er ikke bedre når hele spillet er blitt speilvendt bare for at link skal holde sverded med høyre hånda -.- ellers så hadde jeg sakffa meg wii versjonen for lenge siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå