Walter_S Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Natten faller på i vollgraven Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Rett og slett pent, med fint lys og fine farger:-) Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 3. september 2014 Forfatter Del Skrevet 3. september 2014 Rett og slett pent, med fint lys og fine farger:-) Takk for svar, Pentaxen. Joda, det er "små-pent" og lyset er jo det som trigget meg. Men det mangler jo et hoved-objekt, men av og til må man heller følge hjertet enn hjernen, og kanskje ta seg selv mindre alvorlig...? :o) Mvh, Walter Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Rett og slett pent, med fint lys og fine farger:-) Takk for svar, Pentaxen. Joda, det er "små-pent" og lyset er jo det som trigget meg. Men det mangler jo et hoved-objekt, men av og til må man heller følge hjertet enn hjernen, og kanskje ta seg selv mindre alvorlig...? :o) Mvh, Walter Du har så rett så rett ang. hjertet og hjernen:-) Viktig og ikke la alvoret ta en, kan fort ødelegge gleden med det en holder på med. Ha en fortreffelig dag, Walter! Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Monet!! Nydelig bilde!! Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Malerisk bilde, og som du selv sier så klaffer lyset riktig så godt her. Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Mye vakker klassisisme i denne skildringen, utført med fet pensel i vâre strøk. - Nesten så jeg glemmer at jeg ser på et fotografi Inspirerende! Vh. Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 3. september 2014 Forfatter Del Skrevet 3. september 2014 Takk også til TCL, MotoG(uzzi?) og Olav Bjarte for hyggelig kommentar. Ja, TCL - Monet på digitalt! Mangler bare den lille, hvite Japanske trebroen over vannet! ;o) Mvh, Walter Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Rene Monet-bilde dette - vakkert!!! Lenke til kommentar
clynos Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Ekte kunst, Walter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg