luistheghost Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Landskapsparti ved Örebro (2). Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Av og til lurer jeg på om du og Walter går i fotspora til hverandre hva motiver angår. Fint komponert i godt lys med ditto skarphet som henter ut godt med farger og detaljer. Speilingene er en bonus. Nevner også den kamuflerte signaturen som går Edvard Munch en høy gang. Roar 2 Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Denne svenske stugan, eller antageligvis et redskaps-skjul eller en låve, med særdeles for seg gjort takkonstruksjon, fra en tid da ting skulle være pene å se på, harmonisk i utseende, får vi servert 2 ganger her, og rødfargen trekker til seg betrakterens blikk som et magnet. Stugan oppe - stugan nede (speilbilde) og så blir jeg opptatt av å studere den flotte forgrunnen, med alle sine detaljer. Et siste stopp ved den strølys-flekken som fremhever denne store roten, akkurat i svingen på åen, før man begir ser ut i det vide landskapet bortenfor. En vakker reise, Olav Bjarte! Mvh, Walter 1 Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 En riktig god ro i bildet. Flott komponert og med fine overganger mellom lys og skygge. 1 Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 3. september 2014 Forfatter Del Skrevet 3. september 2014 Takk for hyggelig interesse! @ Roar: Østfoldskolen. Kort og godt @ Walter: Jeg tror denne vesle stugan er et stabbur. Mange fotogene og vakre bygninger på den svenske gläsbygden! Vh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg