Gjest member-296438 Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Window Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Her ville jeg tatt en horisontal flip - en speilvending for å få vinduet til venstre da vi stort sett leser bilder slik vi leser bøker og aviser - fra venstre mot høyre. Ikke alltid slikt funker som f.eks, hvis det er tekts i bildet, men her tror jeg det går. Fint utsnitt og komp. Skarphet og lys som henter ut mønsteret i veggen gjør spesielt mye for bildet her. Fargesjatteringene skal også være nevnt. Roar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Her ville jeg tatt en horisontal flip - en speilvending for å få vinduet til venstre da vi stort sett leser bilder slik vi leser bøker og aviser - fra venstre mot høyre. Ikke alltid slikt funker som f.eks, hvis det er tekts i bildet, men her tror jeg det går. Fint utsnitt og komp. Skarphet og lys som henter ut mønsteret i veggen gjør spesielt mye for bildet her. Fargesjatteringene skal også være nevnt. Roar Takker for input, Kneppen:-) Plasserte vinduet til høyre, slik at vinduet ble " the end of the story...." (det var den rebellen igjen...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg