Kurt Lekanger Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Nytt tilskudd til serien med klips-på-objektiver skal være underveis.– Sony vil la deg bruke dine vanlige objektiver på mobilen Lenke til kommentar
Johannes Birkedal Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Tjohoo! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 (endret) Fortsatt et kult konsept, det sparer plass sammenlignet med å ha med dedikert kamera. Men det blir ikke smått nok for bukselomma og går hardt ut over ergonomien. Ikke noe godt grep og alt for lite dedikerte knapper og hjul. Morsomt med slike sprell, men jeg føler det faller litt mellom to stoler.QX10 og QX100 synes jeg var for store og klumpete, mye på grunn av ganske mye zoom. Dette blir ennå større, selv med de minste objektivene. Jeg kunne heller tenkt en kameramodul med for eksempel flere kameraer i ett og fastoptikk på hver av de. Det vil ikke bli så tykt som å ha zoom, men gir likevel flere ulike synsvinkler. Bare de klarer å konstruere det tynnere enn ca 2 cm og uten skarpe kanter så kan det godt dekke større del av baksiden på telefonene. Fold-opp solblender hadde også vært en svært verdifull funksjon. Endret 3. september 2014 av Simen1 Lenke til kommentar
abooAyoob Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Problemet med QX10 og QX100 var først og fremst responstiden, det var nok det som gjorde det til en dealbreaker for de fleste. De burde ordne en liten kabel som som surrer seg inn kameraet (slik som støvsugern). Slik at responstiden blir god nok, ellers blir det for ubrukelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg