Villfaren Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Finnes det noen programmer der eg kan styre tlf FRA pc ? Tenker da på å starte programmer. Prøvde airdrioid, men den kunne ikkje åpne noe særlig.. Setter pris på svar. Takk Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Prøv Bluestacks. Det er som et Cyanogen OS på PCen (Har ikke fått testet det skikkelig selv). Alternativt Webkey. Da får du bare en liten boks med bilde fra telefonen, hvor du trykker deg rundt. Dersom du får Bluestacks til å fungere, ville jeg prøvd det først Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 TeamViewer QuickSupport Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 3. september 2014 Forfatter Del Skrevet 3. september 2014 Prøv Bluestacks. Det er som et Cyanogen OS på PCen (Har ikke fått testet det skikkelig selv). Alternativt Webkey. Da får du bare en liten boks med bilde fra telefonen, hvor du trykker deg rundt. Dersom du får Bluestacks til å fungere, ville jeg prøvd det først Hei og takk for svar. Er ikkje bluestacks bare for å kjøre andrioid programmer PÅ pc da ? Eg vil gjerne starte ett program eller en widgets FRA pc på min tlf .. TeamViewer QuickSupport og med dette mener du at eg skal høre med de ? Trodde teamwviewer bare gikk fra tlf til pc ? Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Prøv Bluestacks. Det er som et Cyanogen OS på PCen (Har ikke fått testet det skikkelig selv). Alternativt Webkey. Da får du bare en liten boks med bilde fra telefonen, hvor du trykker deg rundt. Dersom du får Bluestacks til å fungere, ville jeg prøvd det først Hei og takk for svar. Er ikkje bluestacks bare for å kjøre andrioid programmer PÅ pc da ? Eg vil gjerne starte ett program eller en widgets FRA pc på min tlf .. TeamViewer QuickSupport og med dette mener du at eg skal høre med de ? Trodde teamwviewer bare gikk fra tlf til pc ? Når du sier det så kan det faktisk stemme... Som sagt så har jeg ikke prøvd det særlig mye selv! Da er det eventuelt Webkey. Jeg har også hørt at teamviewer skal kunne styre telefon fra PC, men jeg har aldri forstått hvordan. Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 3. september 2014 Forfatter Del Skrevet 3. september 2014 Quicksupport på tlf funket gull. kan gjøre akkurat som eg vil, starte hva eg vil.. skjønner ikkje at eg ikkje har funnet det etter all søkingen, med all slags mulige ord uansett, takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå