Roger Roger Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Det der skal jo være mål Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Hva har blitt sagt i pausen? Helt annet lag utpå her Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Daehlie ut på båre Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Ja, dåe håpe at det ikke er alvorlig Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Herlig andre omgang av King så langt. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Welbeck med skudd på mål! Woohoo Ser fresh ut! Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Gjør faktisk vondt å tenke på av Welbz er Arsenalspiller. 3 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Det var faktisk godkjent innsats av Norge første halvdel av andreomgang. Nå er det bare tragisk igjen og vi lar oss bli overkjørt av England. All offensiv kreativitet forsvant ut med Dæhli. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Kunne faktisk ikke brydd meg mindre om hva Norge gjør på banen. De er dritt og har alltid vært dritt. Jeg heier på Welbeck og Chambers. 1 Lenke til kommentar
baguett Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Kunne faktisk ikke brydd meg mindre om hva Norge gjør på banen. De er dritt og har alltid vært dritt. Jeg heier på Welbeck og Chambers. Da kan du flytte til England og slutte å kalle deg norsk. 2 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Kunne faktisk ikke brydd meg mindre om hva Norge gjør på banen. De er dritt og har alltid vært dritt. Jeg heier på Welbeck og Chambers. Da kan du flytte til England og slutte å kalle deg norsk. Hjelper vel lite det, da england er rimelig dritt også. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 God nyhet, det er ikke alvorlig for Daelhie. Ellers vil jeg si at Rekdla er en fjøsnisse med de utalelsene han kommer med. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Likte at Høgmo spilte på resultat i denne kampen. Ligge lavt og frustrere motstanderne er det vi blir nødt til å gjøre når vi har så dårlige spillere. Veldig bra periode i starten av andreomgang mot et toppa England er ikke verst. Vi må vinne flere andreballer på midten og høyere balltempo fremover når vi vinner den for å ha sjans mot Italia. Klarer vi uavgjort mot dem har vi en bra sjans på EM! Men hvor ble det av Tettey? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Savna Tettey, ja. Syns også det er flere som burde vært i køen før Yttergård-Jenssen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå