Gå til innhold

Kamptråd: England vs Norge

blured

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv de som ikke har en Viaplay-konto kan se kampen. I tillegg byr vi på en måned Viaplay Sport kostnadsfritt. For å benytte deg av tilbudet må du registrere deg som ny kunde på Viaplay Sport. Det gjør du ved å klikke på ”Skaff Viaplay”-knappen ovenfor. Ved registrering bruker du rabattkoden ENGLANDNORGE for å sette i gang din frimåned. Etter frimåneden koster Viaplay Sport kr. 199,-/mnd. Ingen bindingstid.

Viaplay.no

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Det er en nettside man kan streame ITV med grei kvalitet, men husker ikke hva den heter atm. Evt. kan man kjøre proxy/VPN med britisk IP og streame på ITV direkte.

Filmon? Jeg boikotter Viasat. Tragisk at man må betale for å se på privatlandskamper.

Lenke til kommentar

Er Dæhli med i troppen, ja?

Uansett kjedelig at den går på Viasat, burde virkelig gått på en åpen kanal som TV2 eller MAX...

Kampene til England burde gått på åpne kanaler, mens Norges kamper kan gå på skamdyre betalingskanaler.

Denne kampen kunne vi fått sett på tv2 eller NRK.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kjedelig at Norge ikke tør å etablere et spill offensivt. Mye lemping av ball opp mot angrepet. Men ikke sjokk når det kommer til Norge..

Må få Dæhli inn i rommet bak spissen og prøve å slå gjennombruddspasninger og pls få ut Tarik og inn med fettern hans.

Om det er dette synet av Norge jeg skal se på Ullevaal på tirsdag skal jeg le.

Endret av VaporHead
Lenke til kommentar

Oppsømmering av 1 Omg: Norge virker å henge foruroligende dårlig med i svingene når England har ballen. Vi ligger lavt, noe som ser ut til å være Høgemos hensikt, og positivt at vi klarer oss såpass bra defensivt. Det har vært rimelig trygt uten for mange farligheter. Ganske bra control.

Men offensivt må vi vise mye mer. Vi trenger noen bytter framme.

Lenke til kommentar

Ja Norges landslag er pr idag meget langt bak de beste lagene. Kan ikke huske sist jeg såg en norsk kamp der Norge var underholdene.

Det må gjøres et betydelig stykke jobb i klubber rundt om, og dyrke frem gode norske spillere.

En ser det i europacupene og. Ingen norske lag med, og ingen norske lag har gjort det noe særlig på mange år.

Alt henger sammer.

Det er en grunn til at det ikke er omtrent en eneste norsk spiller i de store ligaene i Europa. De norske er jo ikke gode nok.

Hadde f.eks Dælie vært god nok for PL, hadde han nok spilt der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...