Yippee Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Trenger deres hjelp her til en god mobil, eneste krav er at den skal være rask, ta gode bilder å ha et bra batteri. Skal også bytte operatør, og vil gjerne høre hva dere synes er både billig og hvem som har god service. PS: har Netcom nå. Takker på forhånd Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Operatører: ------------------------------------- Av operatører har du de som bruker netcom sitt nett og de som bruker telenor sitt nett. Jeg personlig liker best de som bruker telenor sitt nett pga dekning. Telenor har etter min oppfatning bedre dekning utenfor de store byene en det netcom har. Dette kan selvfølgelig variere fra sted til sted. Av kundeservice er det etter hva jeg har fått med meg Talkmore og Onecall som er på topp. Prismessing ligger de likt, 200,- for 1GB og 300,- for 5GB. Hvis jeg skulle anbefalt en operatør hadde det blitt talkmore, dette fordi jeg er veldig for nøyd med de pluss at de har en veldig god vervekampanje. For hver person man verver får den som verver og den som blir vervet to måneder uten månedsavgift, dermed kan man få veldig rimelig abbo hos talkmore. Hvis du vil over på talkmore kan jeg godt verve deg slik at du får to måneder gratis, det tar vi eventuelt på PM. ------------------------------------- Mobil: ------------------------------------- Hvis budsjettet ditt ikke er smalt vil jeg anbefale Zony Z2. Denne er vanntett, stilren, rask og veldig godt kamera. MEN sony kommer også ut med ny toppmodell snart, så kunne kanskje vært verdt å vente på denne. Her kan du lese test av Z2: http://www.amobil.no/artikler/test-sony-xperia-z2/159358/alle Hvis du tar mye bilder i mørket er det HTC som ruler, men den tar ikke veldig gode bilder i lyse omgivelser, så der må man gi litt for å få litt. Hvis Z2 er for dyr er heller ikke Z1 så gal. Den får du til under 3k og har fortsatt veldig godt kamera og er rask den også. Her kan du lese test av Z1: http://www.amobil.no/artikler/test-sony-xperia-z1/137511/3 Ellers er også galaxy S4 og S5 to gode eksempler på raske telefoner, med godt kamera, men ser ut til at sony sine kjøp er litt bedre, spesielt Z2 kontra S5. Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 3. september 2014 Forfatter Del Skrevet 3. september 2014 Tusen takk for et godt svar. Dette skal sjekkes ut, Z2 ser veldig lovende ut. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Utav telefoner vil jeg anbefale LG G2 og Samsung Note3 etter dine kriterier hvis du er interessert i Android. Jeg har Chess og er godt fornøyd med deres kundeservice. Når det gjelder billig så er de fleste operatører omtrent like billig. Finn ditt bruksmønster, gå til www.amobil.no velg mobilabonnement, sett inn ditt bruksmønster. Så velger du det som er billigst for din del Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 3. september 2014 Forfatter Del Skrevet 3. september 2014 takker og bukker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå