Gå til innhold

Får ikke lyd i bakhøytalerene med mitt nye sb Audigy og alte

Anbefalte innlegg

Hei der.

Ja nå har jeg invistert i nytt anlegg til PC-en men det vill ikke funke sikkelig:( jeg får ikke lyd i bakhøytalerene mine når jeg kjører testen i suorrond mixer. men jeg har lyd i dem når jeg spiller og sånn.men jeg sytes at det er så dålig lyd det må være noe galt.har selvfølgelig prøvd 5,1 og 4 høytalere inne i surround mixer.har prøvd både analog og digital og lasta ned nyeste drivere fra nettet.ingenting hjelper

håper at noen kan gi meg noen tips

[ Denne Melding var redigert av: Mad_Max på 2002-02-20 14:48 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har Turtle Beach Santa Cruz og Altec Lansing 880

Det funker som som f...

Men hva som er problemet ditt ja

Hvis du har kobla ledningene riktig så skal det være en smal sak å få de til å funke

På høytalerne kan du veksle mellom stereo og sourrond

Jeg kjører på digital 4.1 og har skifta ut den medfølgende minijack og phono kabelen , med en phonokabeler fra Monster Cable

Men som sagt Creative er ikke alltid bugsfri nei

Jeg har aldri hatt Creative Lydkort så den konfigurering må du ta selv

Lenke til kommentar

jeg får ikke lyd i bakhøytalerene mine når jeg kjører testen inne i surround mixer det er noe som følger med creative lydkort.jeg syntes også at det er dårlig lyd i bakhøytalerene.sammenligner da med creative four point surround 2000 som jeg hadde tidligere. når jeg ikke spiller eller hører på musikk så er det litt susing i høytalerene har du det?det går jo ikke ann og koble det feil opp lednigene er jo farget med forskjellige farger.

hvor kjøpte du Monster Cable?

Lenke til kommentar

Hei igjen Mad Max

Når du ikke hører på musikk eller dvd eller what ever

Så finnes det en av knapp (på høytalerne og på fjernkontrollen)

Suser ja, men PC-en min (skurtreskeren) bråker så mye likevel at det er ikke merkbart, men det er jo så

Om bakhøytalerne er svake, tja diskanthøytalerne er ikke kraftige, men hvem har behov for det

De to andre er jo viktigere, og de er bra (til normalt bruk ja)

Monster Cable for å ta det får du kjøpt på Hifiklubben, HifiCenter kjeden eller fra Akers Mic for å nevne noen (sikkert fler også, men likevel)

Finnes også andre bra merker, men Monster Cable er meget bra

Hva du kjøper evt er helt opp til deg og din lommebok

Jeg har hatt mine høytalere siden 1999 og de har ikke sunket et øre i pris (da mener jeg selvsagt nypris)

Jeg kjøpte mine kabler (Monster Cable) på Trondheim Hifi Center og på Akers Mic, så visste du det

Har du forresten prøvd dine høytalere i Dolby Digital

Jeg har et Sigma Design MPEG Kort som er koblet til Suben

I Dolby Digital modus så høres høytalerne uten tvil ja, har fått noen klager fra naboen

[ Denne Melding var redigert av: tintin77 på 2002-02-21 18:34 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...