AnonymDiskusjon Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Hei. For noen uker siden så begynte jeg å få smerter i anklene. Jeg løpte noen få ti-meter. Ikke noe i forbindelse med trening, men jeg var bare litt sent ute. Da hadde jeg ikke trent noe i det hele tatt på over en uke. Og da jeg trente så var det for det meste bare styrketrening, så disse smertene kom veldig brått på. Etter dette ventet jeg en hel uke før jeg prøvde meg på å løpe igjen. Jeg nøyde meg med å gå, men det var null forbedring. Og nå enda en uke senere så føles det som om det har blitt verre. Jeg kan ikke gå opp 30 trappetrinn uten at jeg nesten må sette meg ned. Før var det like vondt på begge anklene, men nå føler jeg det gjør litt mer vondt oppover venstre ankel (jeg er høyrebent), på innsiden. Jeg kan løpe litt rolig og prøve å ignonere smertene en liten stund. Men det er verst når jeg stopper. Da kjenner jeg at det gjør fryktelig vondt. Noen ganger, avhengig av hvor "intenst" (60-70m med veldig rolig jogging kan være nok) så klarer jeg nesten ikke å stå opp. Jeg må hvile i flere minutter for at smertene skal roe ned, et kvarter kanskje. Det er ikke sånn at jeg faller sammen når jeg står opp (selv om det av og til føles ut som om jeg holder på å gjøre det), men det føles ut som en stor belastning. Nå kjenner jeg litt smerter i venstre ankel selv om jeg ikke har beveget meg mye på flere timer. Jeg har ikke begynt å bruke noen nye sko. Anonymous poster hash: b1d1c...45a Anonymous poster hash: b1d1c...45a Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Senestrekk som har gått til betennelse. Gå til legen. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. september 2014 Forfatter Del Skrevet 3. september 2014 Skal få bestilt time imorgen, men det er ikke hovent rundt noen av anklene, huden rundt er heller ikke spesiell rød eller varm. Det eneste symptomet som jeg kan relatere til er at det er smertefullt. Anonymous poster hash: b1d1c...45a Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Har det samme i venstrearmen, og den har ingen synlige symptomer på senebetennelse. Kjennes ut som håndleddet skal falle av hvis jeg strekker på hånda eller bøyer leddet mens armen er rett. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. september 2014 Forfatter Del Skrevet 3. september 2014 Aha, takk for svar Får håpe det ikke blir verre av å gå i mellomtiden. Anonymous poster hash: b1d1c...45a Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå