sammyyyy Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 (endret) Så jeg har hatt problemer med musa i en stund, kanskje 1 måned. Jeg har en Steelseries Sensei som begynte å disconnecte og reconnecte. Da begynte jeg å undersøke på nettet for å prøve å finne ut av problemet, men uansett hva jeg prøvde fungerte egentlig ingenting. Så jeg bytta mus, en Mionix 3200. Den fungerte knirkefritt i en stund, disconnecta seg selv et par ganger etter at jeg dro den veldig fort til den ene siden fra tid til annen, men nå har den bare begynt å disconnecte ved den minste bevegelse egentlig. Den første gangen problemet begynte reformaterte jeg, oppdaterte bios'en, you name it i did it. Så jeg lurte på om dere har hatt noe lignende opplevelser, og om dere vet hva det er mulig at jeg kan gjøre. Er bare helt sjukt irriterende egentlig, og broren min sa at jeg kanskje måtte kjøpe nytt hovedkort, da dette kunne være problemet. OS: Windows 7 Ultimate, SP1 – CPU: Intel Core i7-3770K 3.50GHz (at 1575 MHz) – Graphics: nVidia GeForce GTX 680 *Viste seg at den mionixen ikke fungerte på bærbar pcn min, skulle kanskje ha sjekket det. Må vel anta at begge datamusene er ødelagte. Virker litt tilfeldig. Endret 2. september 2014 av sammyyyy Lenke til kommentar
walaker Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Det er en såkalt luremus altså? Lenke til kommentar
sammyyyy Skrevet 2. september 2014 Forfatter Del Skrevet 2. september 2014 Må vel redigere og skrive datamus. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 (endret) Virker som det er et brudd i kabelen eller at den rett og slett er defekt. Har hatt flere mus som ikke har vært spesielt mye brukt og alikevel har blitt ødelagte iløpet av kort tid. Kommer jo an på hvor lenge du har hatt dem. Du har jo 2 års garanti uansett. Endret 3. september 2014 av xClaymanx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå