RuneTh666 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Jeg har en Lenovo IdeaPad Z510 og når jeg er hjemme så har jeg full dekning på det trådløse nettverket men når jeg prøver å gå på nett skjer det absolutt ingen ting og når jeg prøver å gå inn på ender med at jeg får melding om at siden ikke kunne vises. Jeg har ikke dekning på trådløst på jobben så jeg vet ikke om det er ett generelt problem eller bare hjemme. Nettleverandør hjemme er Telenor og modem er Zyxel P2812. Andre enheter klarer fint å gå på nett via det trådløse Lenke til kommentar
xExodusx Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 tipper det er ett atheros nettverkskort, da må du oppdatere driverene for de originale støtter idiotisk nokk ikke WPA2 Lenke til kommentar
RuneTh666 Skrevet 3. september 2014 Forfatter Del Skrevet 3. september 2014 Hm, kan visst utelukke driverfeil for jeg prøvde på ett annet trådløst nett i dag og der fungerte alt fint Lenke til kommentar
Fornybarenergi Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 har samme problemet virker det som... latterlig.. og irriterende. Lenke til kommentar
covah Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Hm, kan visst utelukke driverfeil for jeg prøvde på ett annet trådløst nett i dag og der fungerte alt fint Kan også bety at det andre nettet bruker en annen type kryptering... Lenke til kommentar
RuneTh666 Skrevet 11. september 2014 Forfatter Del Skrevet 11. september 2014 Hvor kan jeg finne drivere som funker? Var inne på Lenovo og trodde jeg fant driver som kanskje kunne gjøre susen men der tok jeg visst veldig feil DxDiag.txt Lenke til kommentar
Fornybarenergi Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 forresten. sjekket brannmur? bare prøv først å deaktivere norton/mcafe, eller hva en du har. prøv ^^ Lenke til kommentar
RuneTh666 Skrevet 13. september 2014 Forfatter Del Skrevet 13. september 2014 Nå har jeg slått av brannmur (kjører windows brannmur + Microsoft Security). Jeg vet det høres rart ut men nå fungerer det delvis. Sidene kommer opp men det tok f.eks ca 30sek å laste vg.no Lenke til kommentar
RuneTh666 Skrevet 20. september 2014 Forfatter Del Skrevet 20. september 2014 Hvor henter jeg drivere som passer? Fant noen jeg trodde jeg kunne bruke på Lenovo.com men det ble ikke noe bedre Lenke til kommentar
RuneTh666 Skrevet 21. september 2014 Forfatter Del Skrevet 21. september 2014 Etter oppdatering fra Telenor funka alt som det skulle trådløst Lenke til kommentar
Fornybarenergi Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Flott. Rimelig dritt det der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå