DanielP Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Hvordan ville en "les mer" link vært? Er det en spesiell måte? Mener hvis jeg bruker mySQL, og har en liten artikkel, hva ville "les mer" linken vært da? Takker DanielP Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 utfyllende informasjon om emnet... hvorhen du måtte hente det fra må du nesten vite selv... Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Ehh ikke helt sikker på hva du egentlig spør om. Men jeg regner med at du har en tabell med *Tittel *Kort beskrivelse (ingress?) *Lang tekst (innhold?) Da er det egentlig bare å lage en oversikt med tittelene og ingressene og linke til en "vis mer" side eller samme siden men med ?VisMer=<artikkel> i URIen. I siste tilfellet så sjekker du bare <?php if((isset($_GET['VisMer']))&&(!empty($_GET['VisMer']))) { //Vis mere her! :) } ?> Håper det hjelper. Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2003 Hehe, regnte med det var litt vanskelig å spørre om, men det var det du svarte jeg tenkte på BlueEAGLE Takker DanielP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå