Syar-2003 Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 (endret) Hvis du laster ned google keyboard får du unicode 2-6 bytes baserte emoticons. De "er" tekst. :-) er ikke en slik men ? ? er slike. Motakeren f.eks en iphone vil på sin sms side tolke vise denne som gult fjes (fra sitt eget smile/emoticon bibliotek) Endret 4. september 2014 av syar2003 Lenke til kommentar
fotonisse Skrevet 4. september 2014 Forfatter Del Skrevet 4. september 2014 Har forsøkt Go SMS Pro nå, men den vil ikke mobilen godta. Når den er aktivert så kan jeg ikke opprette mld i det hele tatt, går så til mld.innstillinger for å se hvilket tastatur som er aktivert, og der står det Go SMS Pro. Men som sagt da får jeg ikke skrevet mld i det hele tatt, hverken ved å trykke på mld.ikonet eller direkte på appen Go SMS Pro jeg lastet ned. Har også lastet ned Emoji plug-in til Go SMS Pro, men det hjelper ikke om det er lastet ned eller ikke. Go SMS Pro løste da heller ikke mitt ønske om å benytte "vanlige smileys" i en sms. Dette er ikke løst, men jeg tror jeg rett og slett setter denne tråden som løst likevel jeg. Takk for alle gode forslag og tips, men nå bryr jeg meg rett og slett ikke om å bruke mer tid på å få til å sette inn en smiley i en sms mld på denne mobilen. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Kommer en "fiks" på det i en oppdatering tenker jeg, S4 fikk en slik fiks ikke så lenge siden om jeg husker rett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå