AnonymDiskusjon Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Har behov for å sove mye. Føler meg sliten og trøtt hele tiden eller rett og slett utmattet. Har dårlig matlyst og kan gå 2-3 dager uten både mat og drikke. Av og til rett før jeg sovner føles det ut som jeg svimer av eller stopper å puste, det er veldig ekkelt. Har hatt det sånn i mange år. Anonymous poster hash: b1568...eee Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Har behov for å sove mye. Føler meg sliten og trøtt hele tiden eller rett og slett utmattet. Har dårlig matlyst og kan gå 2-3 dager uten både mat og drikke. Av og til rett før jeg sovner føles det ut som jeg svimer av eller stopper å puste, det er veldig ekkelt. Har hatt det sånn i mange år. Anonymous poster hash: b1568...eee Bingo, dette er problemet. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 2-3 dager uten mat og drikke..? Hvor gammel er du? Har du vært hos lege? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. september 2014 Forfatter Del Skrevet 2. september 2014 Er 36, så jeg begynner å bli gammel så det er sikkert på grunn av det. Nei, jeg har ikke vært hos lege. Tenker mer stress eller noe sånt. Anonymous poster hash: b1568...eee Lenke til kommentar
Suspendert Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Nytter det å si at du har behov for en legekonsultasjon irl? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Ja eller begynne å spise litt, ta en skive eller frukt. Trenger ikke være mye. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. september 2014 Forfatter Del Skrevet 2. september 2014 Hadde tenkt meg til lege ja. Men så er det også mange kloke hoder her inne som kan og vet mye. Prøver å spise litt, men det er ikke alltid det går ned. Anonymous poster hash: b1568...eee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå