billywillie Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 (endret) Har en Harddisk som jeg har lagret masse dvd på men når jeg nå prøver å spille så får jeg følgende feilmelding i mpc: cannot find dvd directory. Hvis jeg prøver i vlc kommer denne meldingen opp.se bilde Har ikke flytt på noe og dvd ène ligger under navn og derettet en mappe med audio ts og video ts. Går jeg manuelt inn i video ts kan jeg spille enkelt filer. I vlc så åpner bildet med menyer og kapitler men jeg får ikke startet noen ting! Noen som løsning på dette? Har også prøvd på forskjellige maskiner med samme reultat. Litt usikker om dette er rett plass å poste men mod får flytte i tilfelle. Endret 2. september 2014 av billywillie Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Kjør en sjekk på disken for å se om den er frisk.....kan være en skadet fil eller rett og slett at hdd begynner å dø. Kjør en sjekk på disken for å se om den er frisk.....kan være en skadet fil eller rett og slett at hdd begynner å dø. Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 5. september 2014 Forfatter Del Skrevet 5. september 2014 Har ikke fått scannet den enda men kan legge til at dette skjedde når jeg flyttet filene over til en helt ny og større disk. Kan også legge til at dette tok lang tid og ble avbrutt av windovs oppdateringer som restartet maskinen på natta, så neste morgen måtte jeg starte overføringen på nytt. Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 10. september 2014 Forfatter Del Skrevet 10. september 2014 Problemet løst. Hadde nok skjedd noe når windows restartet. Hadde backup av filene og kopierte alt over på nytt. Nå virker det som det skal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå