gier008 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Hei! Noen her som vet om steder eller sider hvor man kan kjøpe koreanske sminkeprodukter som Etude House og Holika Holika? Vet om ebay, men lurer på om det finnes andre alternativer, som nettbutikker eller utsalgssteder her i landet/nærheten. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Det finnes vel egentlig ingen steder i Norge du kan få tak i det. Jeg pleier å kjøpe "korea" sminke fra ebay. Har en fast selger som alltid sender med prøver og sånt. Tror det generelt er vanskelig å få tak i det i Norge. Det er jo billig fra ebay uansett, og det ville blitt mye dyrere å kjøpe det fra en norsk nettbutikk. Lenke til kommentar
gier008 Skrevet 8. september 2014 Forfatter Del Skrevet 8. september 2014 Det er desverre slik jeg også har oppfattet det. Kunne vært gøy å prøve produktene før jeg kjøper dem. Har selv kjøpt fra ebay før, og gjorde det igjen nå denne gangen. Har ikke hatt noe problemer med det før. Hvem er det du pleier å kjøpe av? Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Ja, det er egentlig litt kjipt. Har flere ganger bombet enormt på farger ift bb-creams. Jeg pleier å bruke denne selgeren; http://www.ebay.com/sch/cosmeticmarket2012/m.html?_nkw=&_armrs=1&_ipg=&_from= Rask levering, og refunder alltid om det er et problem. Veldig hyggelig egentlig. Jeg får alltid med masse prøver på bb-creams, fuktighetskrem osv. Lenke til kommentar
gier008 Skrevet 8. september 2014 Forfatter Del Skrevet 8. september 2014 Får kanskje prøve ut neste gang jeg skal kjøpe noe. Må se hvor raske og gode produktene de jeg har kjøpt av nå er. Har ingen fast jeg går til, men har brukt "rinishop" et par ganger. Har du noen favorittprodukter/merker? Interressant å høre fra andre som har prøvd eller bruker koreansk sminke. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Nei, ikke sånn egentlig. Jeg er veldig veldig glad i Holika da, om du er kjent med det merket. Liker lipglossene til tolymoly. Og har lagt elsk på MISSHA. Syntes det fungerer like bra som "dyrere" merker, og det er mye billigere. Hva med deg? Hva pleier du å bruke? Lenke til kommentar
gier008 Skrevet 8. september 2014 Forfatter Del Skrevet 8. september 2014 Sverger til Holika Holikas Aqua Petit BB Cream! Min favoritt!!! Synes koreansk BB cream er mye bedre enn dem som blir solgt i butikkene her. Kjøpte nettopp noe lepestift og blush fra Etude House. Kunne ikke motstå den utrolige søte innpakningen lenger. Umulig å la vær å kjøpe! Bare se selv. Har ei venninna som anbefalte meg å prøve Tony Moly, så skal sjekke det ut neste gang. Missha har jeg ikke hørt så mye om Lenke til kommentar
gier008 Skrevet 9. september 2014 Forfatter Del Skrevet 9. september 2014 Fikk pakken i posten allerede i dag, kun 6 dager etter jeg bestillte! Har aldri opplevd at noe har kommet så raskt før. Fikk en liptint og en cookie blush fra etude house. Venter enda på leppestiftene som jeg kjøpte fra en annen selger, men de er vel også rett rundt hjørnet nå. Gleder meg til å bruke dem! Lenke til kommentar
Studenten! Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Fikk pakken i posten allerede i dag, kun 6 dager etter jeg bestillte! Har aldri opplevd at noe har kommet så raskt før. Fikk en liptint og en cookie blush fra etude house. Venter enda på leppestiftene som jeg kjøpte fra en annen selger, men de er vel også rett rundt hjørnet nå. Gleder meg til å bruke dem! Hei dere to! Så fint at noen tar opp koreansk sminke! Koreanere har jo veldig fin hud, og jeg har hørt at kosmetikk er viktig der! Kan jeg spørre dere hvordan derr velger riktig fargetone på det dere kjøper? Sammenligner dere med norske produkter? Lenke til kommentar
gier008 Skrevet 11. september 2014 Forfatter Del Skrevet 11. september 2014 Hei! Jeg synes det er litt vanskelig når det gjelder farger. Det er en ting å se det på bilde, men noe helt annet til å se det i virkeligheten. Jeg tar helt ærlig bare en rå sjangs når jeg bestiller. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Fikk pakken i posten allerede i dag, kun 6 dager etter jeg bestillte! Har aldri opplevd at noe har kommet så raskt før. Fikk en liptint og en cookie blush fra etude house. Venter enda på leppestiftene som jeg kjøpte fra en annen selger, men de er vel også rett rundt hjørnet nå. Gleder meg til å bruke dem! Hei dere to! Så fint at noen tar opp koreansk sminke! Koreanere har jo veldig fin hud, og jeg har hørt at kosmetikk er viktig der! Kan jeg spørre dere hvordan derr velger riktig fargetone på det dere kjøper? Sammenligner dere med norske produkter? Her pleier det egentlig litt å gjette seg frem. Jeg aner ALDRI hva jeg skal ta. Har blitt noen feilkjøp ja. Kjempe kjedelig, men.. Er utrolig vanskelig å sammenligne med norske produkter. Asiatere har en annen hudtype og farger. Lenke til kommentar
Studenten! Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Hei dere to, og tusen takk for svar! Da regner jeg med at jeg bare skal prøve meg litt frem, evt. snakke litt med selgeren før jeg kjøper med noe Takk for hjelpen! Kan jeg spørre om dere selv, eller noen dere kjenner har kjøpt noen annet enn bare sminke der? Altså jeg tenker på krem som gjør huden lysere, renere, og lignende.? Eller kjøper dere bare sminke? Takk igjen! Lenke til kommentar
gier008 Skrevet 14. september 2014 Forfatter Del Skrevet 14. september 2014 Til nå har jeg bare kjøpt sminke. Har vurdert å kjøpe hudpleieprodukter, men hvet ikke helt om jeg "tørr". Usikker på om det vil passe min hud osv. Det blir vel bare å ta en sjangse akkurat som med sminken. Har hørt mye bra om hudpleieprodukter fra Korea, f.eks produkter fra Skinfood. Koreanerne er jo veldig flinke til å ta vare på huden sin, og det ser man jo på huden deres og. Så det frister veldig å prøve ut noe. Men foreløpig så tror jeg at jeg venter til jeg reiser bortover en gang. Man får jo som regel noen prøver når man kjøper fra Korea, noe jeg synes er kjempeflott da vi kan prøve litt kremer og sånt. Lenke til kommentar
Studenten! Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 (endret) Til nå har jeg bare kjøpt sminke. Har vurdert å kjøpe hudpleieprodukter, men hvet ikke helt om jeg "tørr". Usikker på om det vil passe min hud osv. Det blir vel bare å ta en sjangse akkurat som med sminken. Har hørt mye bra om hudpleieprodukter fra Korea, f.eks produkter fra Skinfood. Koreanerne er jo veldig flinke til å ta vare på huden sin, og det ser man jo på huden deres og. Så det frister veldig å prøve ut noe. Men foreløpig så tror jeg at jeg venter til jeg reiser bortover en gang. Man får jo som regel noen prøver når man kjøper fra Korea, noe jeg synes er kjempeflott da vi kan prøve litt kremer og sånt. Yes, ser den med å ikke tørre helt. Det var et godt råd det med å reise bort selv og deretter bestille på nett. Tror jeg skal vente litt med det jeg også. Takk for hjelpen!! ) Endret 14. september 2014 av Studenten! Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Jeg har god erfaring med hudpleie. Veldig gode merker og fuktighetskremene er supre!! Lenke til kommentar
gier008 Skrevet 24. september 2014 Forfatter Del Skrevet 24. september 2014 Har du noen hudpleieprodukter å anbefale? Jeg trenger å kjøpe nytt. Har begynt å få så mye kviser av det jeg bruker. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Hva er forskjellen på denne sminken og europeisk sminke? Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Har du noen hudpleieprodukter å anbefale? Jeg trenger å kjøpe nytt. Har begynt å få så mye kviser av det jeg bruker. Ja, kan skrive ned alt jeg bruker når jeg kommer meg på pc. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Hva er forskjellen på denne sminken og europeisk sminke? http://alialle.blogspot.no/2014/01/the-difference-between-korean-and.html?m=1Og de har veldig mange fantastiske produkter til gode priser. Når jeg kommer meg på pc kan jeg legge mer detaljert ut Lenke til kommentar
Studenten! Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Jeg er også interesser Har du noen hudpleieprodukter å anbefale? Jeg trenger å kjøpe nytt. Har begynt å få så mye kviser av det jeg bruker. Ja, kan skrive ned alt jeg bruker når jeg kommer meg på pc. Så bra! Jeg er også interessert i den lista!! Mens vi er i gang med hudpleie ol. Jeg bestilte nettopp en kjempedyr black mask/black peel off mask. Har noen her prøvd noe lignende fra Asia? Jeg ser det finnes et utvalg på Ebay. Har noen prøvd det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå