andnet Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Merkeligt at Multicom.no er kåret til beste webshop... De har jo et utrulig dårlig utvalg og jeg synest ikke at de er spesielt billige heller... det meste jeg har sett på har vert dyrere en på f.eks komplett.no og pcutsyr.no (utenom prosessorer) Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Jeg har aldri hørt om multicom før jeg så den webshop artikkelen... Lenke til kommentar
millencolin Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 multicom var store og billige før men er det vel ikke lenger. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Jeg har aldri hørt om multicom før jeg så den webshop artikkelen... Multicom er gammelt, og har bra priser på det meste. En ny PC hos Multicom vil nok være billigere enn samme delene hos Komplett. Har handlet på Multicom flere ganer, og ahr go erfaring med det. Kjøpte nettopp et 9700 Pro der, kosta meg 2000Kr. (lagersalg) Lenke til kommentar
FungusMental Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Det er mulig at de er billige, men de har den dårligste service'n du kan tenke deg... Jeg snakker dessverre av erfaring... Får du deler som fungerer, fint. Er noe defekt, skrekk og gru... :gretten: Lenke til kommentar
Stream Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Har handlet mange ganger hos Multicom (samt Komplett, PCutstyr og PSData). De har etterhvert fått litt sparsomt utvalg, men prisene er generelt sett meget lave. Eneste negative med Multicom er at de portoen av en eller annen grunn blir høyere hos dem enn hos andre. Har forøvrig aldri hatt problemer med servicen der heller. Både telefonsupport og reklamasjon har gått smertefritt for min del. Sendte en harddisk i retur i våres. Fikk ny tilbake innen 1 uke. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Kjøpte en Pentium II fra Multicom den gangen da den var på topp så det begynner å bli litt siden. Det tok så innmari innmari lang tid før jeg fikk den, og da jeg sendte mail fikk jeg ingen svar. Det var også første PC jeg bygde selv... så litt skummelt var det, men prisen var lav. Selv i dag husker jeg den dårlige servicen jeg fikk og har valgt å ikke handle fra dem lenger (det finnes jo så mange å velge mellom nå). Vet ikke om alle er slik som meg, men får jeg dårlig service en gang så skal det mye til før jeg gir dem en ny sjanse. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Anbefaler dere og handle der? Skal snart bestille 3 maskiner fra en eller annen koselig web-shop som behandler meg bra. Hva anbefaler dere? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Vet ikke... de virker dyre, og jeg skjønner faktisk ikke hvordan de kunne bli den billigste web-shopen. Gjorde en sjekk i stad, og fant ut dette: En P4 3,06 GHz koster hos Multicom 3500. Mens den samme cpuen koster 2500 hos mpx. Merk at hvis man ser en P4 3,0 GHz 533fsb så skal det være 3,06. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Vet ikke... de virker dyre, og jeg skjønner faktisk ikke hvordan de kunne bli den billigste web-shopen.Gjorde en sjekk i stad, og fant ut dette: En P4 3,06 GHz koster hos Multicom 3500. Mens den samme cpuen koster 2500 hos mpx. Merk at hvis man ser en P4 3,0 GHz 533fsb så skal det være 3,06. Hvis du ser på resultattabellen så vet du hvorfor de blir kåret som den billigste. Jeg har ikke noe grunnlag eller noen ting for å si dette, men det er en teori; Multicom har vært her leeeeeeenge, de har kommet på toppen av webshopstesten før og de vet hvor bra markedsføring dette fører til. Og siden de har god erfaring med dette kan det jo hende at de vet sånn ca når webshopstesten blir utført, og justerer prisene litt på det de tror kommer på testen. Du ser jo at de har sjeldent den billigste prisen, men er gjennomsnittelig billig i test-produktene. Som nevnt... bare ren spekulasjon, ingen anklagelse... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Har bare fått god service hos Multicom.. Vil anbefale de til alle Er varene på lager blir de sendt kjapt ,men min maskin var ikke på lager desverre. Bestilte en Maskin uken etterpå og den kom etter et par dager. (De hadde visst bare den CPU`en som han bestilte inne elns) Anbefaler dem jeg Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Denne testen tar ikke hensyn til service, men kun priser. Nå må dere små spirer huske det. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg hadde et spørsmål om et produkt, og jeg fikk særdeles god oppfølging på mail. Dette førte naturligvis til at jeg kjøpte varen der også. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Det er mulig at de er billige, men de har den dårligste service'n du kan tenke deg... Jeg snakker dessverre av erfaring... Får du deler som fungerer, fint. Er noe defekt, skrekk og gru... :gretten: Har bare positive erfaringer med multicom... Bestilte tastatur og mus der ifra engang, mottok Mus og Nettverkskort. sendte de en mail, og de sendte Tastaturet gratis, 2timer etter jeg sa ifra... Nettverkskortet fikk jeg *grin* Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Sist gang jeg mailet Multicom sendte jeg mail 15:54. Fikk svar 15:57. Det syns jeg er service. Særlig med tanke på at det stenger 16:00. Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Jeg har bare positive erfaringer å komme med rundt multicom. Billige og rask levering. Men de har ikke så godt utvalg, noe som gjør at det er lenge siden jeg har bestilt derfra. Går for det meste hos komplett nå, stort sett pga utvalget Synd at ikke flere webshopper kan ha godt utvalg :/ Lenke til kommentar
durabit Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Jeg har bestilt mye fra Multicom. Bra priser og ingen problemer. En god webshop, nesten på linje med PsData og Komplett. Lenke til kommentar
shahin Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Jeg kan ikke svare på om Multicom er bra nå, men de var absolutt best i 1998/1999. Dette er jo "gamledager" i datatid, når jeg f.eks. tenker på at jeg kjøpte min 4X cd-brenner hos dem for 6000kr... Menmen, de var best en gang i tiden, og det overrasker meg ikke om de greier å bli best igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå