Lami Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Hei. Har et problem med iP4S der WiFi er grået ut, og "ikke tilgjengelig". Fant fix på YouTube der man varmer mobilen opp med hårføner ved høyttaleren slik at man får opp høy temp meldingen og deretter skrur den av og kjøler den ned. MEN, problemet mitt er at jeg aldri får opp varm temp meldingen. Jeg har holder hårføneren over og fått den nokså varm, men får ikke det opp. Er sensoren gåen eller må jeg bare varme den litt mer opp? Har en liten skade ved mobilen oppe ved høyre siden av frontkamera og høyttaleren forresten. Usikker om sensoren ligger akkurat der og har fått skade. Lenke til kommentar
Flexxy Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 (endret) Den er sikkert på toppen av mobilen noe sted, siden prosessoren og minne osv. er der også. Prøv å varme den i mer enn 3 minutter, den må bli ca. over 85c, siden min Xperia Play pleide å bli veldig varm og begynte å vise * Overheat * melding. Lettere hvis du installerer en temperatur app og sjekker hvor varm den blir! Edit: Skrive feil Endret 3. september 2014 av Flexxy Lenke til kommentar
Lami Skrevet 3. september 2014 Forfatter Del Skrevet 3. september 2014 Men hva om sensoren faktisk er gåen og jeg svir hele mobilen opp? Hvor varm blir den utenpå for å nå temp varslingen? Når jeg prøvde klarte jeg ikke å holde i mobilen siden var så varm, men nå er det iPhone 4S med glass overalt så og si og alu på sidene så kanskje derfor og føltes bare varm? Lenke til kommentar
Flexxy Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Det er litt forskjell når du varmer den utvendig- Den føles mye varmere untefor, men er ikke så veldig varm innenfor. Den blir varm inne under heavy bruk, med lader inni, full brightness og masse apps som kjører samtidig. Derfor ba jeg deg om å installere en temperatur app som måler cpu temperatur etc. så du kan vite hvor varm den blir Lenke til kommentar
Lami Skrevet 4. september 2014 Forfatter Del Skrevet 4. september 2014 Men når jeg har holdt hårføner på den i 5min, så burde det være nok. Finnes ikke egen app siden det er en intern sensor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå