Odin11 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Hei, har noen spørsmål om prisen rundt Samsung Galaxy S5. I sommerferien var jeg en dukkert i havet, og seffølgelig hadde jeg mobilen i lomma (HTC One). Var min første Android Mobil og var veldig fornøyd, kraftig prosessor og skarp skjerm, merket iallefall stor forskjell sammenlignet med iPhone 4, som jeg har hatt tidligere. Nå vurderer jeg Samsung Galaxy S5. Noen andre mobiler dere kan anbefale? Vil helst unngå Apple. Noen som vet om S5 er i en nær periode der prisen vil synke? http://www.prisjakt.no/product.php?pu=2522374 Ser iallefall at den har synket ganske mye de siste månedene. Takk for svar. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Vil annbefale LG G3 og som en god kanditat i samme prisklasse. Galaxy Note 4 blir annonsert i morgen, men den er kansje i største laget. Usikkert på om S5 kommer til å synke noe spesielt i pris med det første, da det fortsatt er flaggskipet til Samsung. Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Hvis du ser på prishistorikken til S3 og S4 lå de på ca. 3990kr rundt september/oktober året de kom ut, så jeg tipper S5 også vil ligge rundt der om en månedstid.. Synes likevel at prisen på 4400kr hos cdon er bra, men kan du vente så setter du opp et prisvarsel så får du beskjed når prisen går ned. Lenke til kommentar
Odin11 Skrevet 2. september 2014 Forfatter Del Skrevet 2. september 2014 Vil annbefale LG G3 og som en god kanditat i samme prisklasse. Galaxy Note 4 blir annonsert i morgen, men den er kansje i største laget. Usikkert på om S5 kommer til å synke noe spesielt i pris med det første, da det fortsatt er flaggskipet til Samsung. Jau, LG G3 har jeg faktisk vurdert, men synes den skiller seg for mye ut. Man må liksom gå på jakt rundt i hele byen om man skal finne et deksel til den, men ellers er det jo en praktfull mobil. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Circle case er vel det eneste dekselset man trenger til G3 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Ligger en kliss ny S5 ute på bruktmarked.no for 4000kr Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Jeg anbefaler, som andre, LG G3. Ekstrem mobil Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Da vil jeg anbefale Galaxy S5. Den har bedre kamera, bedre batteri og er vanntett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå