Nilsen Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Kan bety dyrere bredbånd for alle.Norsk filmbransje vil ha avgift på bredbåndet ditt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 hva i alle dager, jeg skal betale de for filmen/TV serien, og så skal jeg betale en avgift for de?! det her stinker NRK, hva om jeg ikke ser på Norsk underholdning, det er jo rasistisk å slå alle under en kam. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 (endret) Endret 2. september 2014 av PgUp 3 Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Ja, dette er tøv og vås. "Har fungert i alle land". Er ikke så rart når man er pliktig til å måtte betale dette våset for å kunne ha internett i det hele tatt. Norge i ett kjempe nøtteskall. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Dubious Skrevet 2. september 2014 Populært innlegg Del Skrevet 2. september 2014 Lag heller noen filmer som er verdt å bruke penger på 25 Lenke til kommentar
Populært innlegg MrA Skrevet 2. september 2014 Populært innlegg Del Skrevet 2. september 2014 Hvis dette skjer, da slutter jeg å kjøpe film og begynner med storstilt piratkopiering i stedet. 13 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Norsk filmbransje går så dårlig at selv flere norske produsenter, regissører og skuespillere helst vil jobbe på utenlandske filmer. Dette er norsk filmbransje sitt forsøk på å ikke falle for hardt i det som kan bli deres store fall. 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Alle bransjer skulle nok ønske de kunne låse klokken på det tidspunktet ting var på sitt mest lønnsomme, men ingen er mer oppsatt enn innholdsleverandører på å sette drømmen ut i livet. Mister du jobben fordi markedet du opererer i svekkes, har vi allerede betalt skatt for å ta høyde for det. 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Tåkefyrste Skrevet 2. september 2014 Populært innlegg Del Skrevet 2. september 2014 Jeg tenkte jeg skulle skrive et par linjer om hvorfor jeg synes dette er bare tøv fra filmbransjen nok en gang. Men hele tanken er så idiotisk at det er ikke verdt tiden min. Hadde jeg ikke visst bedre så skulle jeg tro det var trolling. 13 Lenke til kommentar
cw02 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Nettleverandørene lever av innholdet vårt.. uten leverandør, så har det ikke blitt publisert.. Lenke til kommentar
Populært innlegg Jakoozie Skrevet 2. september 2014 Populært innlegg Del Skrevet 2. september 2014 (endret) Fyren har nok helt rett i at en slik avgift er nødvendig for å redde norsk film. Men jeg klarer meg fint uten. Endret 2. september 2014 av Jakoozie 18 Lenke til kommentar
otl Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Jeg vil gjerne ha norsk film, og betaler gjerne for det også. Men det skorter rett og slett på bra nok tilbud. En må jo nesten få filmene ut på nettet hvis en skal tjene pengene.... 1 Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Hvis dette skjer, da slutter jeg å kjøpe film og begynner med storstilt piratkopiering i stedet. Vil det da være piratkopiering? Siden du betaler for det? 8 Lenke til kommentar
Johnny2000 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Skulle ønske Leif Holst Jensen kunne komme innom her og fortelle oss hvilke nettleverandører som lever av innholdet deres. Men jeg vil anta, inntil jeg ser tall som beviser noe annet, at norsk innhold utgjør en marginal andel av innholdet som... ja, jeg bare nevner Netflix her, siden de er størst. Selv på norsk Netflix så utgjør vel norsk innhold bare noen promille. Så jeg tror Leif Holst Jensen har tatt munnen sin litt full her. 6 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 "Blablabla har fungert i andre land... ". Dumt utsagn. Vel, man kan jo ikke si "nei", og internett er man på sett og vis nesten avhengig av om dagene mtp bank og div andre tjenester. 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Fettlars Skrevet 2. september 2014 Populært innlegg Del Skrevet 2. september 2014 (endret) Ganske patetisk at man skal skattlegge oss for at man skal produsere møkk og mannskit, for det er tross alt det vi skal betale for. Filmer som er så dårlige og/eller kjedelige at vi ikke gidder å betale for innholdet.ALLE andre bransjer har måttet tenkenytt, unntatt mediebransjen de har overhodet ikke tenkt å tenke nytt...Eller de har tenkt nytt ved å skattlegge oss, isdenfor å FORNYE seg som alle andre bransjer har måttet gjøre.Hva er det som gjør at denne bransjen er noen hellige kuer?Filmer kommer gjerne ut 6 mnd'er eller mer etter at de har vært ute på kino.Det er for mange filmer som kommer i ørten og femti utgaver.The expendables 3 var et godt eksempel på det min sjef ville kalt møkk og mannskitt.Det gjorde naturligvis ikke bedre at den luring la ut filmen på nett før kino, etter å ha fått tak i en kopi av filmen i super kvalitet, tatt i betraktning av normal kvalitet på filmer som er ute like etter at de har vært på kino.At filmselskapet skal saksøke alt og alle de kan få for å få inn pengene for den crappy jobben de gjorde med filmen er til å spy av.Håper et eller annet selskap snart fornyer seg. Det er vel snart påtide at DINOSAURENE dør ut snart. Akkurat som de ekte dino'ene.Makan til vrøl fra et selskap skal man lete lenge etter.At det blir suksessfullt og at det kommer mer filmer/musikk etc ut det er vel ikke rart, om de bare kan gi ut filmer eller musikk uten risiko eller å bry seg om hva kundene faktisk ønsker..Det er ikke sånn at alt har livets rett bare fordi enkelte tror det Endret 2. september 2014 av Fettlars 13 Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 det kan de bare drite i. 2 Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Slike dødskramper har vi sett før. Det var mye grining å skriking fra kjerre produsentene til hester når bilene kom på banen, bokstavelig talt. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 (endret) Jeg vil også ha innntekter av en avgift. Jeg skriver så mange fine innlegg her inne og de er sikkert grunnen til at veldig mange må skaffe seg internett. Folk bare må lese dem, lissom. Jeg antar jeg er ansvarlig for en stor del av inntektene til ISP'ene egentlig. Bare rett da at jeg skal ha litt av kaka. Endret 2. september 2014 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
Populært innlegg Isbilen Skrevet 2. september 2014 Populært innlegg Del Skrevet 2. september 2014 Markedet for posesuppe synker, og Toro må stramme inn. Jeg foreslår en ny avgift på ferskvare for å dekke tapet. Jeg mener, butikkene tjener jo penger på mat, og Toro er mat det også. http://www.bt.no/nyheter/okonomi/Kutter-ansatte-pa-Toro-fabrikken-3188947.html 16 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå