Tosha Skrevet 2. september 2014 Rapporter Del Skrevet 2. september 2014 Hei! Jeg har lett litt rundt her på tråden, men fant egentlig ikke noen tråd som skreiv om headset til bruk i fritid. Jeg eier et par Denon AH-D2000 som jeg bruker når jeg produserer musikk, men er ute etter et headset som er ganske rimelig, jeg er student, og som har god lydkvalitet og grei frekvens-rekkevidde. Det bør vær ganske nett, i og med at jeg kommer til å bruke det når jeg trener (jeg springer også). Er det noen som har litt erfaring, gjerne personlig og faglig? Har sett litt på Sony MDR-V6, der folk anbefalte det headsetet iforhold til lydkvalitet, komfort, ledning (spiral-ledning) og frekvens-rekkevidde. Jeg er bosatt i Oslo, hvis noen skulle vite om noen butikker i Oslo-området som selger. På forhånd takk! Torstein Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 24. september 2014 Rapporter Del Skrevet 24. september 2014 Kan ikke si noe om Sony MDR-V6. Jeg kjøpte selv http://www.netonnet.no/art/lyd-og-hodetelefoner/hodetelefoner/in-ear/audiotechnica-ath-ckp500bk/193375.3196/ med det som mål å bruke de til trening når jeg er på joggeturer osv. Lyden er grei og behagelig nok og du får med propper til både å tette mye og andre til å slippe inn mer lyd fra omgivelsene. Etter å ha bytta til de minste delene både på den bøygen som skal holde de fast og pluggene som skal inn i øret, passa de mine øret rimelig godt. Har fortsatt ikke prøvd de på joggetur selv om jeg har vært utenom døra Et alternativ kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå