Gå til innhold

Tips til headset til bruk i fritid?


Tosha

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har lett litt rundt her på tråden, men fant egentlig ikke noen tråd som skreiv om headset til bruk i fritid. Jeg eier et par Denon AH-D2000 som jeg bruker når jeg produserer musikk, men er ute etter et headset som er ganske rimelig, jeg er student, og som har god lydkvalitet og grei frekvens-rekkevidde. Det bør vær ganske nett, i og med at jeg kommer til å bruke det når jeg trener (jeg springer også).

 

Er det noen som har litt erfaring, gjerne personlig og faglig? Har sett litt på Sony MDR-V6, der folk anbefalte det headsetet iforhold til lydkvalitet, komfort, ledning (spiral-ledning) og frekvens-rekkevidde.

 

Jeg er bosatt i Oslo, hvis noen skulle vite om noen butikker i Oslo-området som selger.

 

På forhånd takk!

 

Torstein

 

 

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Kan ikke si noe om Sony MDR-V6. Jeg kjøpte selv http://www.netonnet.no/art/lyd-og-hodetelefoner/hodetelefoner/in-ear/audiotechnica-ath-ckp500bk/193375.3196/ med det som mål å bruke de til trening når jeg er på joggeturer osv.

 

Lyden er grei og behagelig nok og du får med propper til både å tette mye og andre til å slippe inn mer lyd fra omgivelsene. Etter å ha bytta til de minste delene både på den bøygen som skal holde de fast og pluggene som skal inn i øret, passa de mine øret rimelig godt.

 

Har fortsatt ikke prøvd de på joggetur selv om jeg har vært utenom døra :)

 

Et alternativ kanskje?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...