Gå til innhold

Microsoft avslørte Windows 9 ved uhell

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Slike "uhell" skjer hele tiden. ...

... og media går på hver gang, et skikkelig "scoop" liksom. Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

I følge annenhverloven virker dette lovende.

Feks. 98 2000 XP vista 7 8

Bra dårlig bra dårlig bra dårlig bra?

Få som forventet noe særlig av 8.

Nå er det ekstra mange som er kåte på win 9 fordi de rett og slett misliker 8.

Windows ME var ikke så dårlig som mange skulle ha det til. Hos meg var det mye mer stabilt enn Windows 95. Og Windows 2000 er det vel ikke mange av brukerne som har et vondt ord om.

Lenke til kommentar

Me var en katastrofe. En suppe laget på 98 for å se ut som 2000. Ustabiliteten til 9x og kompatibilitetsproblemene til NT. :p At det var mer stabilt enn 95 sier ikke stort. Det meste er mer stabilt enn 95.

Win98SE, derimot, var ikke så ille IMO.

Endret av sedsberg
Lenke til kommentar

Me var en katastrofe. En suppe laget på 98 for å se ut som 2000. Ustabiliteten til 9x og kompatibilitetsproblemene til NT. :p At det var mer stabilt enn 95 sier ikke stort. Det meste er mer stabilt enn 95.

Win98SE, derimot, var ikke så ille IMO.

Mulig du har rett. Jeg hadde aldri intimt samvær med Windows 98 så jeg kan ikke uttale meg utifra personlige erfaringer, men hva var etter din mening verre med Windows ME enn Windows 98 SE?

Lenke til kommentar

Med Me hadde jeg problemer med bl.a. flere drivere, programmer som feilet etc. Var også en del andre rare "bugs" som jeg har fortrengt. Konfigurasjonsendringer som ikke fungerte etc. Det begynner å bli noen år siden så jeg husker ikke alt. Husker bare veldig godt at å gå fra 98SE til Me var ikke bra. 2000 derimot ble jeg kjempefornøyd med.

Virket som et fohasta forsøk på å få et 9x-operativsystem med det moderne utseendet til 2000.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...