LogiT3x Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Hei, Har noen windows 7 nøkler liggende i skuffen, og vet ikke om de er aktivert noen plasser. Noen som vet om et program som kan sjekke dette? Sjekke om de er aktivert eller ikke. Mener jeg har vert borti et slikt program før, men kan ikke huske hvilket. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Du kan kun sjekke antall aktiveringer på MAK nøkler, altså store firma nøkler. Retail lisenser kan du ikke sjekke antall aktiveringer på. Så om du ikke sitter på en firmanøkkel til noen 10 tusener (om ikke 100 tusener) så får du ikke sjekket det du er ute etter. Programmet du kan sjekke MAK nøkler i heter Volume Activation Management Tool 3.1 (VAMT) Lenke til kommentar
LogiT3x Skrevet 3. september 2014 Forfatter Del Skrevet 3. september 2014 Du kan kun sjekke antall aktiveringer på MAK nøkler, altså store firma nøkler. Retail lisenser kan du ikke sjekke antall aktiveringer på. Så om du ikke sitter på en firmanøkkel til noen 10 tusener (om ikke 100 tusener) så får du ikke sjekket det du er ute etter. Programmet du kan sjekke MAK nøkler i heter Volume Activation Management Tool 3.1 (VAMT) Aah, okei, skjønner, takker for svar . Nei, jeg har ikke mak nøkler til flere tusener, heh. Nei, men då får jeg bare ta sjangsen på at de vil aktivere seg på en maskin. Løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå