RBW Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Dette tror vi kommer på den store teknologimessen IFA.I morgen lanseres det et hav av nye produkter Lenke til kommentar
Cutters Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Nokia blir nok ikke å lansere en 1030 før til våren i følte Tom Warren hos The Verge. Telefonene som kommer til uka er Lumia 730 og 830. Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Håper virkelig på en oppfølger til Nokia Lumia 1020, samt flere (4k) oled på markedet. Lenke til kommentar
Kristian Opland Tangen Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 veit ikke med dere, men jeg har hatt veldig nytte av sony smartkokker. så håper de viser fram en ny en. 3 Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Er det bare jeg som hoppet blankt over avsnittene der det sto om Samsung og Apple? 2 Lenke til kommentar
abil Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Er det bare jeg som hoppet blankt over avsnittene der det sto om Samsung og Apple? Ja Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 har en ide! hvorfor ikke ha et lite kamera på dere som sender live bilder til oss når dere går rundt? Hadde vert kjempe kult om dere fik til det, kanskje lit sent nå da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå